Vegatopia Forum

vegetarische snacks

Offline neleH

• 1.736
  • Geslacht: Vrouw
vegetarische snacks
« Gepost op: 15 oktober 2018, 08:51:06 »
Zaterdag aten wij vegetarische bitterballen van Beckers uit de Airfryer. En ze waren harstikke goed! Lekkere klodder mosterd erbij, jummie. De korst is echt lekker, vulling ook prima (niet superveel smaak, maar daar hebben we de mosterd voor).

En gewoon zo fijn dat een bedrijf de moeite neemt om vegetarische snacks voor de airfryer te ontwikkelen.

Offline Nevyn

• 1.426
Re: vegetarische snacks
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2018, 16:15:44 »
Ik heb ze nog niet gegeten, maar ik zag dat ze nog meer vegetarische snacks hadden. En ze komen goed uit de airfryer dus? Goed om te weten.

« Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2018, 21:47:52 »
Ik heb gemerkt dat spring-rolls verrassend goed uit de airfryer komen.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Monica

• 231
« Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2018, 23:25:19 »
Leuk om te lezen dat de bitterballen goed waren. Misschien ook maar eens proberen dan.

Ik heb wel de frikandel geprobeerd. Best wel weer eens lekker om een frikandel te eten. Lekker met mayo, ketchup en uitjes. Ik heb geen Airfryer dus heb ze in de oven gebakken. Ik vond wel dat er daarna veel vet op de bakplaat achterbleef.

Misschien hoort het niet thuis in dit topic, maar is een Aifryer een handige aanvulling in de keuken? Ik zit er weleens over te denken, maar dan vraag ik me meteen af wat ik er dan in zal maken, want ik wil ook niet teveel snacken. Maak je er ook andere dingen mee?

Offline neleH

• 1.736
« Reactie #4 Gepost op: 16 oktober 2018, 09:10:56 »
Yes, ik ben fan van de airfryer. Het is echt anderes dan een oven, door de werveling ofzo. Friet komt lekker krokant uit de airfryer (zeker Airfryerfrites). Ik bak er voornamelijk friet en nu dus snacks in. Maar ook een afbakbroodje bijv,  of een sausijzenbroodje zou ook prima kunnen. Je kunt er zelfs een appeltaart in bakken, maar dat doe ik wel in de oven.

Offline Monica

• 231
« Reactie #5 Gepost op: 16 oktober 2018, 21:53:11 »
Klinkt wel goed. Ik ga er toch nog eens over nadenken.

Offline Nevyn

• 1.426
« Reactie #6 Gepost op: 18 oktober 2018, 20:03:02 »
Yes, ik ben fan van de airfryer. Het is echt anderes dan een oven, door de werveling ofzo. Friet komt lekker krokant uit de airfryer (zeker Airfryerfrites). Ik bak er voornamelijk friet en nu dus snacks in. Maar ook een afbakbroodje bijv,  of een sausijzenbroodje zou ook prima kunnen. Je kunt er zelfs een appeltaart in bakken, maar dat doe ik wel in de oven.
Zo gebruiken we m hier ook, voor friet en snacks. Inderdaad veel lekkerder dan uit de oven.