Help!
Omdat ik hier twee weken terug lekkage heb gehad, heeft de loodgieter m'n plafond opengemaakt en zitten er enorme schimmelplekken in de badkamer. Ik heb nog niet van hem gehoord of hij nog terug moet komen (maar het lekte na een paar dagen niet meer dus ik hoop / neem aan dat hij klaar is), maar daar zou-d-ie me nog over bellen.
Anyway, sinds het gat in het plafond, zitten er vliegjes in de badkamer, geen bromvliegen maar hele typische, beetje klein en driehoekig uitziend met rafelige vleugeltjes. Komen ongetwijfeld speciaal daar op af. Het waren er steeds max. 8 ofzo op een hele dag en die zette ik dan buiten. Nu waren het er toen ik net opstond al meer dan 10! En ik vrees dat ik natuurlijke selectie heb aangemoedigd door de sloomste exemplaren te vangen (alhoewel ik er nog nooit eentje níet heb gevangen als ik hem zag), want deze vliegen allemaal weg als ik ze probeer te vangen. Aaaargh!
Ik ben bang dat het een ware pest gaat worden als ik geen drastischer maatregelen neem. Maar, ik dood dus eigenlijk nooit dieren, dus buuhuuhuu.
Weet iemand een (andere) oplossing?