Vegatopia Forum

Shiritaki noedels in Groningen?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thes82

Shiritaki noedels in Groningen?
« Gepost op: 15 juni 2007, 23:52:41 »
He Allemaal,

Ik heb op een engels forum gelezen over shiritaki noedels, dat zijn noedels van een japanse yam of iets van tofu geloof ik.

Ken iemand deze?
En weet iemand waar ik deze kan krijgen in Groningen?

Ze schijnen erg laat te zijn in calorieen en koolhydraten en dat is wel mooi meegenomen gezien de zomer nu echt voor de deur staat.

Ik ben al bij de superstore aan het Damsterdiep geweest maar die kenden ze niet en voordat ik alle toko's af ga dacht ik, ik ga het eerst even vragen :)

Ik heb trouwens wel een adres gevonden van een online winkel, maar die wil ruim 7 euro verzendkosten!!

Groetjes,

Thes

Noortje

Re:Shiritaki noedels in Groningen?
« Reactie #1 Gepost op: 23 juni 2007, 21:27:17 »
Hoi,

Ik heb deze shirataki noodles al een aantal malen gegeten en ik moet zeggen dat ze bijna nergens te koop zijn hier in nederland, je moet echt heeel erg veel geluk hebben wil je ze kunnen vinden.

Verder vind ik ze eigenlijk niet zo heel erg aan te raden aangezien ze werkelijk naar Niks smaken en ze heel erg glibberig zijn. Verder stinken ze verschrikkelijk en moet je ze eerst een tijd koken om alleen al die stank eruit te krijgen  :-X


aardbeitje

Re:Shiritaki noedels in Groningen?
« Reactie #2 Gepost op: 24 juni 2007, 22:23:27 »
Misschien bij Maikel in het Boterdiep? Ze hebben daar heel veel Japans spul (ook natto-miso, umeboshi en allemaal soorten zeewier enzo)...