Cali (of moet dat zelfs aan de begin van de zin met een kleine letter, cali?) en ik hebben gisteren een tussenstop in Lombardijen gemaakt, omdat we toch in Rotterdam moesten zijn. Het was wel een rare ervaring om de menukaart te openen: meestal blader je snel door naar de pagina waarop je uit drie vegetarische gerechten kan kiezen, nu opeens keuze uit zo'n honderd gerechten. Dat was wel wat moeilijk, dus kozen we maar voor een menu: snackjes vooraf, kip, een vogelnestje en bapi pangang (in plaats van inktvis, want die zouden veel mensen niet lekker vinden) als hoofd en koffie (die we overigens niet kregen, want we moesten zowel van onszelf als van hun om zeven uur weg) toe. Op zich hou ik niet zo van Chinees, maar dat komt ook door het gebrek aan keuze, want hier heb ik wel lekker gegeten. Wel raar dat de rekening de helft verkeerd was (duurdere menu opgeschreven, verkeerde drankje opgeschreven, drankje vergeten). Maar verder niets over gezegd, zo leek de fooi wel minder ruim dan ie was. Ik was overigens 22.50 kwijt incl fooi (menu en twee drankjes).