Vegatopia Forum

De Oude Plek - Rotterdam

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #40 Gepost op: 16 januari 2005, 12:31:34 »
Het zit idd vlak bij de baroeg, je loopt er in principe langs als je naar de baroeg gaat.
Ik vond het echt fantastisch eten maar wel vrij prijzig, maar goed we hebben ons ook echt totaal niet ingehouden toen we daar waren. Wel grappig, we zaten daar met 5 vegans en die vrouw was er zo verbaast over, ze vroeg of we bij een club zaten ofzo, ze snapte echt niet hoe zoveel veganisten bij elkaar kwamen.

ponx

Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #41 Gepost op: 11 februari 2005, 11:47:48 »
joepie ik ga eindelijk ook daar 'ns eten!! :D
we wilden eigenlijk zaterdag de 19e gaan i.v.m. het buffet, maar die zat al vol. nou zijn ze daar heel lief, want wordt er zondag ook een buffet geserverveerd. volgens mij een uitzondering, omdat wij komen en nog een andere klant ook wel op zondag buffet wil komen eten! wat een service........ :hungry:

Kiwi

Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #42 Gepost op: 11 februari 2005, 20:01:46 »
Wij gaan wel de 19e! :D Met z'n 26en, kijk maar in de Agendadraad!
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2005, 10:35:36 door Kiwi »

Tijmetje

Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #43 Gepost op: 16 februari 2005, 12:55:40 »
Ik ben er laatst met mijn moeder heen gegaan.

Het is vrij makkelijk te vinden, vanaf het station een stukje lopen en dan naar links de winkelstraat in.

We hebben erg lekker gegeten, al kregen we het niet allemaal op. Het was vrij rustig, maar het was midden in de week.
De vrouw die ons bediende was inderdaad erg vriendelijk.
Het is alleen wel lastig kiezen, ik ben helemaal niet gewend aan zo'n aantal veganistische keuzes op een menu.

Ik zal hier zeker nog terugkomen.
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2005, 12:56:34 door Tijmetje »

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #44 Gepost op: 16 februari 2005, 13:12:34 »
12 maart heb ik een congres in Rotterdam. De avond ervoor moet ik voor de organisatie van dat congres al in rotterdam zijn. Ik heb mijn 8 medepresidiumleden voorgesteld om in de Oude Plek te gaan eten. Moet je dan ook reserveren?
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Kiwi

Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #45 Gepost op: 16 februari 2005, 16:00:30 »
Omdat je zo ongeduldig bent.... ;)

De laatste keer dat wij er waren was het volgens mij ook op een zaterdag en toen was het abslouut niet druk. Maar je kunt toch gewoon reserveren voor de zekerheid? Dan weet je in ieder geval zeker dat je er terecht kunt!
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2005, 16:02:12 door Kiwi »

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #46 Gepost op: 16 februari 2005, 16:07:17 »
dank je voor de supersnelle reactie. Ongeduld wordt zo af en toe ook beloond, zo te zien.  ;D Het is overigens op de avond ervoor, maar daar geldt denk ik dezelfde suggestie voor.
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

jannet

Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #47 Gepost op: 16 februari 2005, 21:13:33 »
Ik ben er nu 2 keer geweest en vond het helemaal geweldig.
Mijn ouders en schoonmoeder, vleeseters, vonden het errug lekker en waren ook te spreken over de superaardige bediening.
Het is zeker ook niet duur. Oh, en dat kokosijs..mmm..
Er werd gezegd dat je wel moest reserveren, maar toen wij er waren was er verder maar 1 gast..En dat op zaterdag. En elke derde zaterdag van de maand is er een buffet voor 16.50 euro p.p. dacht ik..
Wij moeten er 50 km voor rijden, valt wel mee, maar echt de moeite waard.

ponx

Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #48 Gepost op: 17 februari 2005, 14:25:39 »
Wij gaan wel de 19e! :D Met z'n 26en, kijk maar in de Agendadraad!

vandaar dat die mevrouw het over een hele grote groep had...... :P

Kiwi

Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #49 Gepost op: 20 februari 2005, 00:36:59 »
Dat etentje was dus vandaag. Voor de gelegenheid was het buffet deze keer 100% veganistisch. Ik denk dat dat voor de veganisten in de groep een hele verademing was. Ik kan me namelijk nog herinneren dat ik de eerste keer dat ik daar at toen er een buffet was het al zo'n feest vond dat ik alles kon nemen zonder me af te vragen of er lees in de gerechten zou zitten of niet.

Het eten smaakte zoals altijd voortreffelijk, we hadden ook niet anders verwacht. En het was ook nog eens heel gezellig, ook al kende ik naast G. alleen Marcello (irl) en Nicky_too (van het forum). We hebben echt zitten gieren van de lach, dus het was al met al erg geslaagd.  :D

Offline Dick

  • ****
  • 517
  • Geslacht: Man
    • plenty food
Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #50 Gepost op: 20 februari 2005, 00:45:53 »
12 maart heb ik een congres in Rotterdam. De avond ervoor moet ik voor de organisatie van dat congres al in rotterdam zijn. Ik heb mijn 8 medepresidiumleden voorgesteld om in de Oude Plek te gaan eten. Moet je dan ook reserveren?

In het algemeen is er meestal wel plaats. Ik heb wel begrepen dat er buffetdagen zijn en dan is het wat drukker.
Soms zijn er ook groepen die er gaan eten, als dat nu toevallig op die dag valt dat jullie er willen eten bestaat de mogelijkheid dat het vol is.
Die keren dat ik er ben geweest om eten te halen was het restaurant nagenoeg leeg.
Het geweten spreekt, maar het eigenbelang schreeuwt.

Offline Dick

  • ****
  • 517
  • Geslacht: Man
    • plenty food
Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #51 Gepost op: 20 februari 2005, 00:49:17 »
Dat etentje was dus vandaag. Voor de gelegenheid was het buffet deze keer 100% veganistisch. Ik denk dat dat voor de veganisten in de groep een hele verademing was. Ik kan me namelijk nog herinneren dat ik de eerste keer dat ik daar at toen er een buffet was het al zo'n feest vond dat ik alles kon nemen zonder me af te vragen of er lees in de gerechten zou zitten of niet.

Het eten smaakte zoals altijd voortreffelijk, we hadden ook niet anders verwacht. En het was ook nog eens heel gezellig, ook al kende ik naast G. alleen Marcello (irl) en Nicky_too (van het forum). We hebben echt zitten gieren van de lach, dus het was al met al erg geslaagd.  :D
Jammer dat ik er zelf niet bij kon zijn.

Wij vierden vandaag de verjaardag van mijn dochter thuis.
Het geweten spreekt, maar het eigenbelang schreeuwt.

ponx

Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #52 Gepost op: 20 februari 2005, 22:26:21 »
het was jummie jummie jummie!

het geld meer dan waard ik zat veschrikkelijk vol, maar toch lekker een kokosijsje op die ook super was!  :thumbsup:

Kiwi

Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #53 Gepost op: 21 februari 2005, 07:26:33 »
 :o Nog een forummer die ik niet gezien heb, Toeps was er ook al!

Offline Marcello

  • ***
  • 165
  • Geslacht: Man
    • EVA
Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #54 Gepost op: 22 februari 2005, 10:04:37 »
Het was inderdaad erg lekker allemaal. Ik heb er dingen gegeten die ik bij een "normale" chinees nog niet opgegeten zou hebben met een pistool tegen m'n hoofd.   :angel: "neeee meneel, zit echt geen vlees in, sambalbij?"

Elsbeth

Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #55 Gepost op: 22 februari 2005, 13:38:04 »
Ooooh nu wil ik ook! Maar wie krijg ik zo gek om met mij mee te gaan? Kan echt niemand bedenken die het leuk zou vinden om met mij vegetarisch te gaan eten in Rotterdam  :-\ Nog Vegatopianen?

Kiwi

Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #56 Gepost op: 22 februari 2005, 13:43:00 »
Ja hoor, G. en ik gaan vast nog wel een keer!

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #57 Gepost op: 22 februari 2005, 13:47:28 »
Als er iets georganiseerd gaat worden wil ik misschien wel mee. Wil er sowieso wel een keer eten.
« Laatst bewerkt op: 22 februari 2005, 17:34:42 door Dr@gonfly »
Stem op de Partij voor de Dieren

Tijmetje

Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #58 Gepost op: 22 februari 2005, 17:21:58 »
I ga er ook graag nog een keer heen.

Offline nicky_too

  • ****
  • 947
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chinees vegetarisch restaurant De Oude Plek - Rotterdam
« Reactie #59 Gepost op: 28 februari 2005, 13:03:13 »
Ik ga ook zeker nog eens terug, maar dan liever zonder dat buffet. Dan kan ik dingen kiezen die 'echt' vegetarisch zijn, dus zonder nepvlees, want da's niet echt mijn ding (al was het zeker te eten).
"AAAH!!"
"HMPF!"