Oh wat super dat je hem meegenomen hebt
Wij hebben ook een haantje gehad,. Calimero hebben we hem genoemd. Calimero was op een morgen onder onze poortdeur doorgewandeld maar had nog niet de beeldige uiterlijk van een haan, eerder van een bruin klein vogeltje. Mijn man was bezig in de tuin en vond hem en ging hem gelijk eten geven en een doos voor hem klaar maken
Algauw deed de kleine Calimero zijn intrede in ons huis, en ja hij poepte alles onder maar wou ook zo graag bij mij op schoot
Op een gegeven moment ging het niet meer, doordat onze jongste van toen nog 2 allergisch ging reageren
Daarom moest Calimero verhuizen naar de tuin en dat was weer zielig, vond ik, zo in zijn uppie buiten. Via via twee vriendinnetjes voor hem gekocht. We kwamen er namelijk achter dat het om een haan ging tegen de tijd dat hij savonds op de bank begon te oefenen
Dus twee vriendinnetjes erbij, ik had voor de nacht keurig een hok gekocht waar ze ook keurig ingingen om te slapen. Overdag mochten ze lekker de tuin door. (alles onder de kippepoep)
Dat hielden we niet lang vol helaas. De tuin werd rap omgeploegd en als de kinderen in de tuin speelden trapten ze geheid in kippepoep....
Via via iemand gevonden met een tuin drie keer zo groot als de onze waar de kippen ook los in mochten lopen.
Ik denk met liefde terug aan Calimero.
Als onze jongste niet allergisch reageerden hadden we hem nog steeds gehad, in huis wel te verstaan.
Hij wou alleen maar bij mij op schoot en rende savonds ook naar me toe, dat was erg komisch.
Misschien kun je hem houden?
Of misschien ook via via iemand met een grote kippentuin?
Heel veel succes in ieder geval en een knuffel voor je haan