Vegatopia Forum

Wokrestaurants

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Wokrestaurants
« Reactie #20 Gepost op: 18 mei 2008, 21:28:56 »
Bij een wokrestaurant in Emmen dat Flamingo of iets dergelijks heet.
Met onbeperkt eten en drinken. Er was veel groenten, paddestoelen en ook tofu om te wokken. Ging wel eerst in een pan water waar ook andere dingen in waren geweest en daarna in een schone wok. Alles zag er wel schoon uit. Nasi goreng en mihoen waren ook veg. maar ik heb toch maar witte rijst genomen. Ik had de pittigste saus genomen, maar alles was toch nog best waterig, ik snap eigenlijk ook niet dat de groenten eerst nog gekookt worden voordat ze worden gewokt, waarschijnlijk om het wokken te verkorten maar zonde is het wel.
Daarnaast nog komkommersushi met wasabi en sojasaus, Hollandse salades waarvan ik alleen olijven en augurk nam, er was nog een assortiment aan frituursels waaronder ook friet maar ik nam daarvan gebakken uienringen en gebakken banaan, er was ook nog veg foe yong hai geweest maar dat nam ik niet, en desserts met o.a. fruit (ik had aardbei, bliklychee en verse ananas) maar er was ook spekkoek als ik dat had gewild.
,,,,فلافل

Gwennepen

Re:Wokrestaurants
« Reactie #21 Gepost op: 13 juli 2008, 06:38:13 »
Gisteren gegeten bij Mei's wok hier in Etten-Leur. Ik had er jaren terug gegeten en toen was de tomatensoep wel vega. En de groenten en tofu werden in hetzelfde water gekookt voor het wokken als het vlees. Tja, ik heb het opgegeten. Lag wel een enqueteformulier op tafel. Daar heb ik het opschreven. Toen bij het afrekenen meteen ingeleverd. Kwam daarna meteen de bedrijfsleidster achter me aanhollen dat als ik het bij reservering had gezegd, het allemaal klaar had gestaan. Oh ja, kan het natuurlijk meedelen. :-[

Gwennepen

Re:Wokrestaurants
« Reactie #22 Gepost op: 05 oktober 2008, 11:39:56 »
Wij aten vrijdag bij de Toverwok te Sluis. Was gezellig en lekker. Alleen vind ik het wel leuk als er een toetjesbuffetachtig iets is en dat was er niet. Maar wel lol gehad met gezellige vrienden.

Ann

Re:Wokrestaurants
« Reactie #23 Gepost op: 29 april 2010, 14:26:11 »
Gisteravond met school naar de Wok Inn geweest in Hardenberg met 14 personen.
Bij binnenkomst dacht ik dat er nauwelijks vegetarisch voedsel was.
Toen ik verder keek, was het zelfs heel goed opgezet, bij alle gerechten stond op een kaartje vermeld wát het was en of het vegetarisch was. Zelfs bij de gebakken aardappelblokjes nog.
Ik had nogal lage verwachtingen, maar heb een leuke avond gehad :)

Offline @rno

  • *****
  • 2.330
  • Geslacht: Man
Re:Wokrestaurants
« Reactie #24 Gepost op: 29 april 2010, 17:57:48 »
Toen ik enige tijd geleden in een wok-restaurant was en aangaf dat ik vegetariër was, werd er zelfs extra zorg aan het wokken besteed (o.a. een schone pan). Er was ook veel rauwkost.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline Uniflame

  • ***
  • 180
Re:Wokrestaurants
« Reactie #25 Gepost op: 02 januari 2011, 22:02:21 »
Vandaag at ik met de hele extended familie bij Yip en Yang in Tiel. Een wokrestaurant dus makkelijk vega eten te bereiden. Ik moet zeggen dat ik de selectie van het warme buffet tegen vond vallen, bovendien stond er niet bij aangegeven wat wat was. Maar daar staat tegenover dat de toetjes sectie heel uitgebreid was en dat als je tegen de kok zei dat je vegetarier bent, de groente in een andere pan klaar wordt gemaakt.