Ja, er bestaat poeiersojamelk speciaal voor babies
Nee, je kunt een baby met 4 maanden ook al fruit(sap) geven, zeker als het warm is gaf ik ze ook al diksap
Ja, koemelk is beter dan sojamelk, in koemelk zitten nl. veel van dezelfde mineralen/vetten etc. die in moedermelk zitten
Ja, vanaf 6 maanden kun je 'gewone' koemelk geven, zeker als het kind er fruithapjes e.d. bijeet. Dan wel volle melk aangelengd met water om het minder vet te maken en niet halfvolle melk, want daar zitten bijna geen mineralen e.d. meer in (in een deel van het alto-circuit word ervan uitgegaan dat kinderen tot een jaar of 4 koemelk 'moeten' drinken en daarna niet meer, want koemelk is voor kalfjes)
Ja, in dit geval zijn het inderdaad stompzinnige ouders en is dat belangrijker dan het vegan-gedeelte
Ja, je kunt een kind vegan voeden zonder dat het doodgaat, maar ik blijf bij mijn mening dat een kind dan toch snel mineralen/eiwitten en weet ik al niet meer tekort zal komen als je kijkt naar het aantal volwassen vegans dat de adh niet binnenkrijgt. En dat kan leiden tot groeiachterstanden etc. Het blijft makkelijker een kind allesetend en zelfs vegetarisch te voeden omdat je meer uitwijkmogelijkheden hebt.