Maar wat mis je dan in het aanbod van de Nederlandse supermarkt? Vega pizza's, kant-en-klaar producten?
Nou, ik was bijvoorbeeld vorig jaar in Dublin een Marks 'n' Spencer's foodhall binnen gelopen.... Dat is ruwweg vergelijkbaar met AH, qua eigen producten etc.
maar hee...... ik vond wel DRIE of VIER verse soorten Hummus!
Allerlei lekkere mezze dingetjes en pakketjes waar DUIDELIJK op stond dat het geschikt is voor vegetariërs, verschillende soorten falafel en dergelijke dingetjes. Allemaal lekker, allemaal goed. Beetje prijzig, maar dat heb ik er graag voor over.
Dat mis ik wel ja....
AH is goed op weg hoor, het begint te komen... maar aan die M&S kunnen ze echt nog niet tippen.
ze zouden eens kunnen beginnen met al hun eigen merk pizza's en pasta's zonder vlees of vis, daadwerkelijk geschikt voor vegetariërs te maken. Ik vind het zo onlogisch dat je groentenpizzas belegt met kaas die niet geschikt is voor vegetariërs... groentensoepen idem.... laat de kippenbouillon aub weg.
tapanades...... zouden de vleeseters echt de anjovis missen ? ? ?
om maar te zwijgen over het lukraak verwerken van gelatine in allerlei producten waar je het niet in zou verwachten.
ipv van het concentreren op een steeds breder scala aan nepvlees zou ik liever zien dat ze zich zouden richten op het daadwerkelijk vegetarisch maken van al die producten waarvan je zou verwachten dat ze vegetarisch zijn, maar het vaak dus niet zijn.
gewoon... dat soort dingen maken het leven van een vegetariër zo onnodig moeilijk. Bij tankstations eet ik vaak maar een gevulde koek of chips OMDAT ER GEEN ENKEL VEGETARISCH BROODJE TE VINDEN IS TUSSEN DE TIEN OF TWINTIG VERSCHILLENDE SOORTEN BROODJES
Dat is toch van den zotte ? ? ?
van mij mogen die AH TO GO dingen op elk tankstation, dan is er altijd wel 1 vegetarisch broodje...
ach ja, ik kan nog wel ff doormiepen zo
guess you get the picture