Vind het ook een makkelijk antwoord, maar heb je het naar de Albert Heijn klantenservice gestuurd of naar die van Albert?
Ik neem aan dat Albert net werkt als een winkel, en daar kun je gewoon niet zoveel, en al helemaal niet nagaan hóe er nou vlees in je bapao komt en in welke bapao's het nog meer zit. Wel kun je het geld teruggeven en dat doe je dan ook, en als de klant in een winkel heel moeilijk doet dan stuur je er een manager op af, en als je een heel gulle te pakken hebt, kun je nog eens gratis bapao extra krijgen, maar dan houdt het wel een beetje op.
(Één meneer heeft eens 20 euro aan ah-cadeaubonnen gekregen en een bos bloemen omdat ik zijn bonuskaart niet gescand had. Maar hij had niet gereageerd toen ik vroeg "Heeft u ook een bonuskaart?" terwijl hij wel nederlands sprak, en begon toen met pinnen. Nadat hij had gepind, en ik dus al op "pin" had geduwd, bleek dat hij zélf de bonuskaart wilde scannen, maar dat kan niet meer als de kassa in de afrekenfase zit)