Vegatopia Forum

Taco Bell

proud-veggie

Taco Bell
« Gepost op: 28 maart 2007, 13:55:16 »
Bij Taco Bell, een fast-foodketen in de US krijg je veel wraps en andere mexicaanse dingen en je krijgt er ook veel veggie dingen ;D Ik heb een keer gelezen dat ze Taco Bell ook in Nederland willen openen. Ik vind dit zeer leuk. Nog meer veggie-alternatieven ;D Wat vinden jullie? Mijn moeder heeft 3 jaar geleden in Amerika bij Taco Bell gegeten en ze zei dat het er heerlijk is. Heel anders dan de gewone McDonald's.

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Taco Bell
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2007, 14:00:32 »
Ik heb er zo'n 10 jaar geleden gegeten (ben je nu jaloers?) en ik vond het gore troep.

Citaat
Heel anders dan de gewone McDonald's.

Dat komt doordat het een TACO zaak is en geen hamburgerzaak.

proud-veggie

« Reactie #2 Gepost op: 28 maart 2007, 14:03:50 »

Citaat
Heel anders dan de gewone McDonald's.

Dat komt doordat het een TACO zaak is en geen hamburgerzaak.

Dan meen je niet? ::)

proud-veggie

« Reactie #3 Gepost op: 28 maart 2007, 14:04:42 »
En jij vond het misschien gore troep, maar de zaak heeft niet voor niets miljarden dollars winst per jaar, toch? ::)

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #4 Gepost op: 28 maart 2007, 14:10:00 »
En jij vond het misschien gore troep, maar de zaak heeft niet voor niets miljarden dollars winst per jaar, toch? ::)

Geld is voor jou blijkbaar belangrijker dan dierenleed?

Wanneer ga je verhuizen?

proud-veggie

« Reactie #5 Gepost op: 28 maart 2007, 14:13:27 »
Heb je me dat horen zeggen? NEE. Ik koop er toch geen vlees, of wel? Ik koop er vegetarische producten!

proud-veggie

« Reactie #6 Gepost op: 28 maart 2007, 14:20:22 »
Maar even weer on-topic. Wat vinden jullie ervan als Taco Bell de Atlantische oceaan oversteekt en zich hier vestigt?

Je kunt hier de petitie teken om Taco Bell in Nederland te krijgen. :)

http://www.petitionspot.com/petitions/eurotacobellnow
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2007, 14:47:34 door Sander »

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #7 Gepost op: 28 maart 2007, 14:35:20 »
Ik hou niet van Mexicaans eten.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Gwennepen

« Reactie #8 Gepost op: 28 maart 2007, 14:42:42 »
Ik wel, alleen niet in fastfoodvorm.

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #9 Gepost op: 28 maart 2007, 14:43:06 »

+1

brenda_lelie

« Reactie #10 Gepost op: 28 maart 2007, 15:49:33 »
van mij hoeft er ook echt niet nog meer amerikaanse troep hierheen te komen, ik ken genoeg leuke restaurantjes voor een wrap. Fast-food wraps lijken me vies, net als die van de Lidl

proud-veggie

« Reactie #11 Gepost op: 28 maart 2007, 16:45:06 »

Het is ook geen fast-foodvorm. Het smaakt precies hetzelfde als in een gewoon mexicaans restaurant.

proud-veggie

« Reactie #12 Gepost op: 28 maart 2007, 16:46:22 »
van mij hoeft er ook echt niet nog meer amerikaanse troep hierheen te komen, ik ken genoeg leuke restaurantjes voor een wrap. Fast-food wraps lijken me vies, net als die van de Lidl

Als jij zo tegen amerikaanse troep bent, waarom computer je dan eigenlijk en waarom kijk je dan naar amerikaanse series en films?

Offline Ligfietsertje

• 1.633
  • Geslacht: Man
« Reactie #13 Gepost op: 28 maart 2007, 16:56:56 »
Als jij zo tegen amerikaanse troep bent, waarom computer je dan eigenlijk en waarom kijk je dan naar amerikaanse series en films?

brenda_lelie zegt dat ze tegen Amerikaanse troep is, ze zegt niet dat alles wat Amerikaans is ook troep is.  Ik hoop dat de dat belangrijke verschil inziet.

(Mag ik je er trouwens op wijzen dat je hyperkritisch bent t.o.v. alles wat niet perfect in je denkkader past maar dat het volgens mij een goed idee zou zijn als je ook eens wat kritischer zou zijn over je eigen denken en schrijven?)

proud-veggie

« Reactie #14 Gepost op: 28 maart 2007, 17:08:43 »
Wat is er verkeerd dan? Ik vertel alleen een paar dingen over fastfood restaurants en iedereen is agressief.

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
    • dimitri.org
« Reactie #15 Gepost op: 28 maart 2007, 17:10:39 »
Is Taco Bell heel anders dan Tacu Mundo, die allang in Nederland zit?

proud-veggie

« Reactie #16 Gepost op: 28 maart 2007, 17:12:00 »
Weet ik niet. Taco mundo kan ik niet, maar ik kijk eens op internet.

Offline Ligfietsertje

• 1.633
« Reactie #17 Gepost op: 28 maart 2007, 17:13:59 »
Wat is er verkeerd dan? Ik vertel alleen een paar dingen over fastfood restaurants en iedereen is agressief.

Het probleem is dan ook de wijze waarop je bepaalde zaken verkondigd en de manier waarop je reageert als anderen het er niet mee eens zijn.
Ik ken je niet, dus ik heb er geen idee van hoe je in het echt bent, maar in je posts kom je voor mij (en ik vermoed ook voor sommige anderen) over als een arrogant bedwetertje met een gebrek aan zelfkennis.  (Nogmaals voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat je zo bent, enkel dat je zo op mij overkomt.)
(Als je dat wilt, wil ik hier best over verder praten/discussiëren, maar ik stel voor dat we dat dan via PM doen.)

Harry

« Reactie #18 Gepost op: 28 maart 2007, 17:16:27 »
Ik denk dat mensen juist genoeg hebben van jouw opdringerige manier van posten. Die komt op mij ook wat agressief over, als je dat woord dan toch wilt gebruiken.

« Reactie #19 Gepost op: 28 maart 2007, 17:20:33 »
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner