Per ongeluk gezondigd toen ik een TUC aangeboden kreeg, ik dacht dat het paprika smaak was toen ik het aannam... maar er zat dus BBQ Bacon smaak aan... het was 1 TUC en daarna had ik de hele tijd die vieze Bacon smaak in m'n mond, yuck!
Daarna goed m'n mond gespoelt met water, maar die vieze smaak ging maar met moeite weg!
En ik heb een aantal maanden geleden ook een keer gezondigd, weer zonder dat ik het wist... M'n vriend had Stroganoff saus in huis gehaald, ik had de ingrediƫnten lijst bekeken en kon in eerste instantie niks dierlijks vinden... Maar later keek ik nog een keer en toen zag ik er toch tussen staan Runderbouillon Daarna voelde ik me schuldig en ziek.
En ik wil veganist worden, maar ik kan nog steeds een ei en plakjes kaas op z'n tijd niet weerstaan! Wie heeft er een goed recept voor een alternatief voor een ontbijt eitje dat makkelijk te maken is? En veganistische plakjes kaas voor op brood? Ik had Gouda Cheezly gekocht en er een hapje van geproefd, of het ook smaakte als het niet gesmolten was, maar yuck! Dat was echt heel erg vies...