Vegatopia Forum

Koken & verslag doen

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline animal lover

  • ****
  • 592
  • Geslacht: Vrouw
Koken & verslag doen
« Gepost op: 03 maart 2007, 17:38:14 »
Zoals sommigen van jullie weten ben ik ook actief als bookcrosser (zie www.bookcrossing.nl of www.bookcrossing.com)ik heb er zelfs een weblog over www.bookcrosserkaylihi.web-log.nl.
Ik heb een ringboek gemaakt van een kookboekje over groenten. Een aantal van het andere forum hebben zich al aangemeld.Je kiest een recept uit het boekje en zet er je forumnaam bij.Daarna ga je het maken en schrijf je er een verhaaltje over hoe het ging en of het lekker was. Eigenlijk zou ik het helemaal geweldig vinden als mensen van dit forum zich ook aanmelden!
Als je klaar bent met het koken stuur je het boekje door naar de volgende. Voor namen kun je mij pmen en als ik je de naam heb gegeven kan je die persoon een pm sturen voor zijn/haar adres.

Zo krijg je een kookboekje (hij is heel klein weegt 100 gram=porto 1,32)waar heel veel mensen uit gekookt hebben en die er iets over geschreven hebben.

Het verslag kun je in deze draad ook zetten.Ik zet ze wel voor jullie in de bookcrossingdraad.

KOM OP GEEF JE OP HARTSTIKKE LEUK!
Voor vragen kun je me ook een pm sturen natuurlijk!
« Laatst bewerkt op: 08 maart 2007, 11:22:58 door Sander »
Vegetariër, die flirt met het veganisme.

Offline animal lover

  • ****
  • 592
  • Geslacht: Vrouw
Re:koken & verslag doen
« Reactie #1 Gepost op: 04 maart 2007, 18:31:13 »
Kom op kan ik niemand uitdagen? Ik zou het geweldig vinden. Koken is van velen onder jullie een passie :D
Vegetariër, die flirt met het veganisme.