Kom je wel eens in Ooij?
Je moet ze hier bijna van de weg schrapen, zo veel zitten er soms. Dus als je die gele vlinderstruik nog wilt hebben.... ;-)
Is Pip nog steeds zo schattig?
Dan moest er maar een bezoekje aan Friesland (was het toch?) van komen! Pas wel op want ik ben de cat carrier vast aan het schoonmaken Had niet iemand een theehuis achtig iets in die contreien? Staat me van bij dat ik ooit iets daarover gelezen heb.
Citaat van: (Lelle) op 24 maart 2010, 16:26:17Is Pip nog steeds zo schattig?Nóg schattiger, vraag maar aan Laurie en Calimero, die hebben 'm live gezien
Ow kijk! Bestaat dat nog?
Citaat van: (Lelle) op 25 maart 2010, 14:25:48Ow kijk! Bestaat dat nog?Ja natuurlijk! En het is een theetuin, open bij mooi weer. Dus 3 vliegen in 1 klap: Vlinderstruik ophalen, Pip aaien en taartje eten. Wat wil een mens nog meer?
Oh en vlieg 4 is dan dus die kwikstaartjes hier op het erf. Maar ik weet niet of ik die vast kan plakken tot je er bent.
Citaat van: Monique op 28 maart 2010, 10:59:39Oh en vlieg 4 is dan dus die kwikstaartjes hier op het erf. Maar ik weet niet of ik die vast kan plakken tot je er bent.Plakken werkt niet, maar een niettang... Zodra ik weer rvij ben met mooi weer dan kom ik zeker langs. Heeft die theetuin ook een website, of mag dat hier niet?