Vegatopia Forum

Sojamelk

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sojamelk
« Reactie #200 Gepost op: 31 juli 2009, 23:13:17 »
Is dat een reële optie?
Vroeg zij angstig ;D

Aiko

Re:Sojamelk
« Reactie #201 Gepost op: 31 juli 2009, 23:17:29 »
Als je op de tast het toilet weet te vinden, wellicht.

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sojamelk
« Reactie #202 Gepost op: 31 juli 2009, 23:19:31 »
 :whack:

Schanulleke

Re:Sojamelk
« Reactie #203 Gepost op: 31 juli 2009, 23:21:32 »
Als je blind kan worden van Alpro Soja Choco... Wie weet wat banaan dan met je doet... ;)

Kiwi

Re:Sojamelk
« Reactie #204 Gepost op: 01 augustus 2009, 12:54:33 »
Ik vind de choco en banaan ook lekker, wel wat zoet inderdaad. En de Sojamacchiato is ook superlekker! Ik lust geen koffie, maar ik vind dit dus erg lekker, net hopjesvla! :D

Re:Sojamelk
« Reactie #205 Gepost op: 01 augustus 2009, 14:58:39 »
net hopjesvla!

Niet bepaald een aanbeveling. Een van de smerigste oer-Nederlandse uitvindingen ooit. Yuk.
(@ñ begrijpt achteraf plotseling waarom we er vroeger altijd schuimpjes doorheen kruimelden.)
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sojamelk
« Reactie #206 Gepost op: 01 augustus 2009, 19:02:59 »
Ik vind choco juist een van de lekkerste smaken! Banaan vind ik dan weer helemaal niks.

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sojamelk
« Reactie #207 Gepost op: 01 augustus 2009, 19:39:21 »
Heb drie kleine pakjes alpro soja banaan in de koelkast liggen. Dus het is nu te laat voor een andere keuze.
Stap een is iig genomen.

Hopjesvla vind ik trouwens wel erg lekker. Al heb ik het idee dat er vroeger veel meer smaak aan zat.

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sojamelk
« Reactie #208 Gepost op: 01 augustus 2009, 21:13:12 »
JAAAAAAA Heb mezelf overwonnen!

Vind het wat weeig en smaakt een beetje naar gekookte melk met een smaakje eraan.
Niet meteen mn favoriet maar zal de twee overgebleven pakjes nog niet op marktplaats zetten ;)


Schanulleke

Re:Sojamelk
« Reactie #209 Gepost op: 01 augustus 2009, 23:34:29 »
Lelle, je leeft nog! :D

Hopjesvla vind ik trouwens wel erg lekker.

Dan kun je met een gerust hart de Macchiato-variant proberen. Net zoals Kiwi zegt: is meer hopjesvla dan koffie!

En dan wil ik het toch nog maar weer eens met je hebben over de chocosmaak... ;)

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sojamelk
« Reactie #210 Gepost op: 01 augustus 2009, 23:43:20 »
Nou daarin moet ik Aiko dus gelijk geven. Ze hadden bij mijn AH niet eens kleine pakjes choco in het assortiment. Wel 2 grote pakken. Van de rest dus veel meer. (Wellicht waren de grote pakken al op, omdat het zo lekker is, andersom beredeneert.)
Zal binnenkort in de AH XL eens een kijkje nemen, want zo'n groot pak hoef ik toch écht niet.

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.230
Re:Sojamelk
« Reactie #211 Gepost op: 02 augustus 2009, 02:40:00 »
Nou daarin moet ik Aiko dus gelijk geven. Ze hadden bij mijn AH niet eens kleine pakjes choco in het assortiment. Wel 2 grote pakken. Van de rest dus veel meer. (Wellicht waren de grote pakken al op, omdat het zo lekker is, andersom beredeneert.)
Zal binnenkort in de AH XL eens een kijkje nemen, want zo'n groot pak hoef ik toch écht niet.

Ik zie die kleine pakjes choco haast nooit ergens in de AH liggen. Ik weet ook niet zeker of de XL in HHW die heeft. Bij de biowinkel vind je ze zeker wel, van Provamel.
Ze zijn ook mijn favo, en ik neem ze altijd mee als ik ga sporten / naar muziekfestival ga / iets anders ga doen waar ik iets kan gebruiken dat energie geeft.
Ik vind sojachoco zegmaar mínstens zo lekker als chocolademelk, met als extra voordeel t.o.v. de koemelkvariant dat de binnenkant van je mond er tenminste niet zo'n vies glibberig laagje van krijgt.
« Laatst bewerkt op: 02 augustus 2009, 02:47:44 door cal¡mero »
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Kiwi

Re:Sojamelk
« Reactie #212 Gepost op: 02 augustus 2009, 12:22:48 »
Ik vind sojachoco zegmaar mínstens zo lekker als chocolademelk, met als extra voordeel t.o.v. de koemelkvariant dat de binnenkant van je mond er tenminste niet zo'n vies glibberig laagje van krijgt.

:yes: Om nog maar te zwijgen over het slijm in je keel. :-X

Offline Muppet

  • ****
  • 805
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sojamelk
« Reactie #213 Gepost op: 04 augustus 2009, 18:51:20 »
Ik heb vandaag Alpro Soya bosvruchten geprobeerd.. Volgende keer gaan ze per dozijn mee  :cheer:
A penis has a sad life, his hair is a mess, his family is nuts, his neighbour is an asshole and his best friend is a pussy.

Schanulleke

Re:Sojamelk
« Reactie #214 Gepost op: 04 augustus 2009, 19:02:14 »
Die is inderdaad ver-ruk-ke-lijk :drink:

Offline Muppet

  • ****
  • 805
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sojamelk
« Reactie #215 Gepost op: 04 augustus 2009, 19:45:51 »
Snap trouwens heel goed dat Lelle niet meer durfde na de opmerkingen van Aiko.. Zat ook met dat pakje in m'n hand "Oohhh God nou gaan we het krijgen.."  ik proefde.. en deed heel voorzichtig 1 oog weer open en ik leefde nog!  :o ;D

@ Lelle: Bosvruchten MOET je proberen!!
A penis has a sad life, his hair is a mess, his family is nuts, his neighbour is an asshole and his best friend is a pussy.

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sojamelk
« Reactie #216 Gepost op: 04 augustus 2009, 19:54:15 »
Fristi maar dan anders?
Bosvruchten durf ik nog wel. Maar zie de toegevoegde waarde niet heel erg voor mij, tenzij ik er koemelk echt mee kan vervangen. T is wel handig als ik mezelf weer eens een hypo gezopen heb aan de koffie. Dan moet ik altijd snel iets suikerhoudends achterover gooien.

Offline Muppet

  • ****
  • 805
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sojamelk
« Reactie #217 Gepost op: 04 augustus 2009, 21:55:18 »
Zou het dan ook helpen na Red Bull?
A penis has a sad life, his hair is a mess, his family is nuts, his neighbour is an asshole and his best friend is a pussy.

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sojamelk
« Reactie #218 Gepost op: 04 augustus 2009, 22:09:55 »
Da's caffeine én suiker. Daar krijg je toch geen hypo van?
(Normale mensen volgens mij ook niet van alleen teveel koffie, maar vrees dat ik mezelf een intolerantie loop te drinken. Maar het is ook zo lekker!)

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sojamelk
« Reactie #219 Gepost op: 04 augustus 2009, 22:21:30 »
pas maar op straks reageer je net als ik  ;) en dan baal je echt... ik vind goede koffie erg lekker maar drink he niet voor niks maar zo weinig  ;)
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!