Vegatopia Forum

Sojamelk

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Lelle

Sojamelk
« Gepost op: 06 februari 2007, 17:12:15 »
Hoi
Ik ben dan wel vegetarier maar helaas niet zo'n held op het 'voedsel proberen' gebied.

Nou wil ik eigenlijk aan de sojamelk, maar ik durf het haast niet te drinken.
 
Ik wil t eigenlijk voor s ochtends door de brinta.
Kan dat ? en lijkt t een beetje op koemelk of is t eigenlijk niet te drinken???
« Laatst bewerkt op: 06 februari 2007, 22:59:32 door Sander »

Offline Daphne

  • ***
  • 438
  • Geslacht: Vrouw
Re:sojamelk
« Reactie #1 Gepost op: 06 februari 2007, 17:30:06 »
Sojamelk is zoeter dan koeiemelk en er zit geen vet in, dus het smaakt en 'voelt' wel anders. Ik vind het zelf best wel lekker, maar ik doe het alleen bij de muesli. Ik heb geen ervaringen met brinta...waarschijnlijk smaakt het wel, omdat ik helemaal geen problemen heb gehad met andere 'koude' ontbijtproducten. Er zijn trouwens meerdere smaken sojamelk. Ik ben helemaal gek op sojamelk met bananensmaak (van Provamel, verkrijgbaar bij bio-winkels) maar andere smaakjes zijn ook lekker hoor.
Alles is veel voor wie niet veel verwacht (J.C. Bloem)

Lelle

Re:sojamelk
« Reactie #2 Gepost op: 06 februari 2007, 17:33:14 »
Ok... smaakjes... da's lekker ;)

maar je weet dus niet zeker of je het wel kan opwarmen- de naturelsmaak variant dan?

Alhoewel... bananenbinta.... ::)

Offline Daphne

  • ***
  • 438
  • Geslacht: Vrouw
Re:sojamelk
« Reactie #3 Gepost op: 06 februari 2007, 17:36:35 »
In mijn muesli die ik altijd naturel hoor, omdat die smaakjes ontzettend duur zijn :o Maar er zijn vast wel mensen hier die brinta met sojamelk eten ;)
Ik eet in de winter trouwens normaal Brinta, maar deze winter was nogal warm, dus ik had er geen behoefte aan...jammer, want dan had ik je nu kunnen helpen :( Zo zie je maar weer hoe slecht die klimaatveranderingen wel niet zijn :D
Alles is veel voor wie niet veel verwacht (J.C. Bloem)

Offline Anna

  • ***
  • 319
  • Geslacht: Vrouw