Ik weet dat vlees en kaas in een toonbank gescheiden MOET liggen, je mag de voedingsinspectie erop af sturen als dat niet is.
Als ik zie dat ze kaas snijden op hetzelfde machine als de salami, haak ik af.
Ik bestel een broodje kaas en als die kaas op hetzelfde schoteltje ligt dan de ham, hoef ik het broodje niet meer.
Ik durf meestal (in België) geen tosti bestellen omdat ze die hier op voorhand maken met kaas en ham en als ze de ham er tussenuit halen, hoef ik die dus niet.
Ik durf sowiezo niet veel bestellen, altijd bang dat er vlees in of op heeft gezeten.
Mijn ex at wel vlees, maar de pan waarin hij het bakte gebruikte ik nooit.
Nochtans heb ik jaren in een snackbar gewerkt. Dat was even slikken in het begin, maar ik had de centjes nodig en die job werd in mijn schoot geworpen. Je hebt daar geen tijd om vlees met een vork te pakken. Ik heb daar alles gedaan, vleessla maken, américain, tot het snijden van rosbief toe (bweik). Alleen kippen plukken dat weigerde ik, enfin ik hoefde het toch al niet te doen, toen ze zag hoe ik het deed
.
Ik loop ook met mijn neus dichtgeknepen voorbij het kippenkraam.
Als ik vroeger bij familie ging BBQ'en, nam ik van die aluminium bakjes mee om onze veggiedingen klaar te maken.
je mag mij echt wel een carnifoob noemen en mijn zoontje een Carnifoob met hoofdletter