Gisteren gegeten bij Hills & Mills (
http://hillsmills.nl/nl/) in het centrum van Delft.
Ze proberen zo 'puur' mogelijk te zijn en schenken bijvoorbeeld geen frisdranken, wel een erg lekkere zelfgemaakte rozemarijn lemonade en 2 soorten ice tea. Veel verschillende koffies, thee's en wijnen. het eten is een mix van Nederlands en Pakistaans.
Bij de avond kaart staat er maar een vega gerecht op, maar 2 andere hoofdgerechten kunnen ook vega. Ik ben zelf voor een naan gegaan (die worden de hele dag geserveerd) met boontjes-aardappelsalade met avocado. Lekker! Versgebakken naan met de warme salade, en nog wat komkommer en tomaat. Goed gekruid en prima hoeveelheid. Tafelgenoot had de quinoa salade met fruit (en kreeg er een droge naan bij). Hij was erg lekker, maar het leek mij weinig voor een normale eter.
Na het eten dronken we nog een ice coffee en een (echte!) chai thee met soja melk. Met een stukje rauwe chocoladetaart met dadels, walnoot en avocado, jammie.
Vriendelijke bediening die je graag wil helpen met (di)eetwensen. Ik vond het een leuke plek en ga zeker nog eens terug voor lunch, koffie of diner (evt met meerdere personen zodat je van alles kan proberen). In totaal waren we 18 euro pp kwijt, prima voor een doordeweekse avond dus.