Hihi leuk om dit te lezen.
Ik kom niet vaak meer bij de mac sinds de groentenburger er niet meer is. Maar ALS ik er ben vraag ik steevast om een groentenburger. Liefst zorg ik dat ik in de rij sta bij een mannetje met stropdas zodat ik een manager o.i.d tref. In de hoop dat ze er een keer iets mee doen. Ik maak er ook altijd net iets te veel stennis om
ik krijg nl. altijd te horen: we hebben wel een salade. Maar daarvoor ga je toch niet naar de mc donalds? Ze lopen ook te verkondigen dat ze zo goed bezig zijn met "bewust kiezen" enzo. Nou lekker bewust kiezen als je niet voor een vega burger kiezen kan...
Mijn laatste poging was trouwens een wrap zonder kip maar met kaas i.p.v kip. Super lekker. Volgende dag heel toevallig weer bij de mac, een andere: "nee mevrouw dat kunnen we niet doen. Zonder kip kan wel maar met iets anders erbíj kan niet". Zelfs niet als ik ik bijbetaal voor de kaas? Nee ook dan niet. Een cheeseburger zonder de burger kunt u wel doen mevrouw, daar zit wel kaas op. ZUCHT...
Het is me wel uitgelegd waarom ze hem niet meer hebben: hij wordt te weinig gekocht. Mijn antwoord: wat maakt het uit om er een paar in de vriezer te leggen?
Toen is me dus uitgelegd dat dat het probleem niet is. Het probleem is dat ze er een aparte frituurpan voor hadden, zodat het niet samen met het vlees in de pan ligt. Kijk, dat is dan wel weer goed. Maargoed, het kan dus niet uit om er de hele dag een frituurpan voor aan te laten staan omdat er zo weinig verkocht worden.
NOU DAN BAK JE ZE TOCH BIJ DE PATAT? Laatst hadden ze uienringen. Stond bij op het bordje: niet vegetarisch. Waarom niet? Omdat ze het in de frituurpan bij de vis bakken. Dan kunnen de groentenburgers toch bij de patat.. zucht..
In Londen hadden ze trouwens andere groentenburgers die zo te zien van de grill of uit de oven kwamen. Dan is het hele frituurvet probleem ook opgelost.
Jullie doen toch wel mee hè? Stug zeuren elke keer als je bij de mc donalds bent. Je weet tenslotte maar nooit...