Ik heb vanmiddag ook de Pitamac geprobeerd
Vanaf 23 mei, zoals McLex eerder in de draad vertelde.
Ik vind 3,50 euro wel erg veel voor een klef broodje met groente, kaas en saus. Dan ga ik liever ergens anders heen.
de Pita Veggie.
Ik denk dat het ook geen succes zal worden bij de vleeseters (zeker gezien de prijs) dus dan zal de pitamac wel verwijnen en hebben ze geen vega optie meer.
Tot nu toe is er toch altijd een vega optie geweest?
De friet werd tot ver in de jaren negentig gebakken in dierlijk vet.
Citaat van: J@n op 02 juni 2005, 21:25:28De friet werd tot ver in de jaren negentig gebakken in dierlijk vet.Weet je dat zeker, want ons in in de jaren 80 al verzekerd dat het in plantaardig vet werd gebakken?
Maar het word toch nog voorgebakken in dierlijke vetten?
Vrij zeker. Ik heb dat in de begintijd van Vegatopia eens gemeld op de site. In '95 ging de eerste paal voor Vegatopia in de grond, dus ik schat dat het ergens tussen 95 en 97 geweest moet zijn.
Citaat van: Dr@gonfly op 02 juni 2005, 23:24:30Maar het word toch nog voorgebakken in dierlijke vetten? In Amerika gebeurde (gebeurt?) dat en daarover is al die heisa ontstaan met hindoes die daarvan zodanig over de zeik gingen dat er in Azië zelfs rellen uitbraken. Hindoes die McD in Amerika voor de rechter sleepten hebben onlangs een vergoeding ontvangen van - meen ik - 1 miljoen dollar. Voor zover ik weet houdt McDonals'd Nederland bij hoog en bij laag vol dat de friet hier niet op dezelfde manier wordt voorgebakken.