Onderstaande reactie kreeg ik op een mailtje dat ik naar de mac had gestuurd. Ik vond het wel een nette snelle reactie. Ik heb ze nog wel even laten weten dat tonijn niet vegetarisch is.
Hartelijk dank voor uw reactie van 30 juli j.l.
De Groenteburger is enige tijd geleden bij een aantal restaurants van hetmenu gehaald. De groenteburger is echter in meer dan 130 restaurants nogsteeds verkrijgbaar. Op dit moment zijn er naast de Groenteburger devolgende vegetarische opties als Franse Frietjes, Side Salad, Caesar Saladezonder kip, Tonijn Salade
en Fruit & Yohurt, etc.
De groenteburger wordt, in de restaurants waar het in het assortiment zit,afzonderlijk gefrituurd. Om die reden wordt de Groenteburger alleen in derestaurants aangeboden die de faciliteiten hebben om dit te waarborgen,alleen dan kan de Groenteburger als vegetarisch product verkocht worden.
Onze website zal worden vernieuwd en is mogelijk later dit jaar gereed.
Binnenkort wordt een lijst samengesteld met alle restaurants die deGroenteburger in hun assortiment hebben. Als u belangstelling heeft om dezelijst t.z.t. te ontvangen kunt u dat ons laten weten, tesamen met uwadresgegevens.
Het spijt ons dat u vindt dat wij te weinig keuze hebben voor vegetariers.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Vriendelijke groeten,
McDonald's Nederland
XXXX
Afdeling Gastenrelaties