Vegatopia Forum

De grote McDonalds Groenteburger draad

Anneliet

Re:De grote McDonalds Groenteburger draad
« Reactie #400 Gepost op: 17 november 2006, 01:24:28 »
Ik ben gek op de groenteburger van de mac :kwijl:, was blij dat ze 'm hadden bij de mac hier in de buurt toen ik besloot om ook geen vis meer te eten (aangezien ik daarvoor altijd zo'n visfiletburger nam)

sanneisabelle

Groenteburger weer terug bij MC in Hilversum
« Reactie #401 Gepost op: 25 november 2006, 20:00:06 »
Hoi ik heb vorige week bij de MC Donalds in Hilversum centrum weer een groenteburger gegeten, hij stond alleen niet op de kaart, en ik kreeg hem in een wit doosje zonder opdruk, maar hij was weer HEERLIJK
 :P

trashydiva

« Reactie #402 Gepost op: 28 november 2006, 12:49:05 »
vieze burger vind ik het, doet me denken aan de aller eerste groenteburger jaren geleden.  :'(

Hoe moeilijk is het nou om eensene fatsoenlijke burger in het  menu op te nemen, of liever  2.

Eefke

« Reactie #403 Gepost op: 28 november 2006, 13:47:54 »
Ik heb van de week ook n heerlijke mac groente burger gegeten in hartje utrecht.
Stond ook niet op de kaart.. Kreeg m ook mee in dat witte doosje  :D
Maar oei oei oei wat zijn die dingen lekker!

djones

Veggibuerger bij Mcdonalds of Burger King?
« Reactie #404 Gepost op: 16 januari 2007, 21:28:12 »
Vorig jaar was ik in Amerika, en jahoor zelfs die Amerikan, de grootste vleesvreter van de wereld verkochten veggiburgers bij Burger King.
Erg lekker vond ik 'm, goed gekruid, niet droog, lekkere saus en kaas (vegetarische kaas, dat weet ik niet).

Maar weet een van jullie heel toevallig of ze ook in Nederland met deze veggiburger gaan beginnen?

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.929
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggibuerger bij Mcdonalds of Burger King?
« Reactie #405 Gepost op: 16 januari 2007, 21:30:57 »
In Duitsland verkoopt de Burgerking al jaren een vegetarische burger, een best lekkere, de Countryburger. Je zou denken dat als er in Duitsland een markt voor is, dat in Nederland ook zo is, maar blijkbaar vinden ze van niet. Ik heb er verder nooit een mailtje richting Burgerking aan gewijd, maar wellicht wil jij dat proberen?

Offline Laurie

• 2.478
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #406 Gepost op: 16 januari 2007, 21:51:38 »
Toen ik in december in Duitsland was heb ik ook een Countryburger gegeten; toen ik 'm bestelde vroegen ze of ik er ook bacon op wilde. Toen ik daar verbaasd op reageerde vertelde de medewerker dat de countryburger ook onder vleeseters goed verkocht wordt, en dat ze 'm daarom ook met bacon serveren, indien gewenst. Maar in Duitsland wordt 'ie dus kennelijk goed verkocht.

Sonjavr

« Reactie #407 Gepost op: 25 januari 2007, 19:56:42 »
de countryburger van burgerking is idd errug lekker
mmm, dat ding moeten ze hier in nl gaan verkopen

Offline Bast

• 4.149
Re:Veggibuerger bij Mcdonalds of Burger King?
« Reactie #408 Gepost op: 27 januari 2007, 22:21:14 »
Ik heb er verder nooit een mailtje richting Burgerking aan gewijd, maar wellicht wil jij dat proberen?

Ik heb het wel geprobeerd, maar destijds meenden ze geen vegetarische markt voor te hebben :-\
Sin chile, no tiene chiste!

Sonjavr

« Reactie #409 Gepost op: 28 januari 2007, 12:14:08 »
mmm, als er destijds geen makrt voor zou zijn...
(die er dus volgens mij wel was maar misschien wilden ze het geld wat ze mislopen door vega's niets tot weinig te bieden  gewoon wel niet ?   ;)  )
misschien dat het dan een kwestie is van massaal mailen?
ik bedoel als ze veel post krijgen over 1 of meerdere  vegetarische opties in het menu
dat het lichtje misschien toch gaat branden

Fem

« Reactie #410 Gepost op: 31 januari 2007, 11:45:17 »
Bij ons hebben ze die groenteburgers dus echt niet, als ik er toch om vraag word ik aangekeken alsof ik van Mars kom..
Toch jammer hoor! Maar ik kwam sowieso al haast niet bij de Mac.

tjotjo

« Reactie #411 Gepost op: 12 februari 2007, 15:11:43 »
Erg jammer dat de groenteburger plotseling weer is verdwenen.. niemand weet waarom.. Een mail aan MC Donalds NL wordt niet beantwoord.. Nu maar mailen met MC Donalds in de United States.. hopelijk antwoorden zij wel..

Wij vinden dat de groenteburger terug moet komen in het assortiment zeker aangezien er geen vervanging is gekomen en het voor een vegetariër niet meer mogelijk is er een volwaardige maaltijd te nuttigen...  de side salad is echt geen vervanging!

Hopelijk komt de groenteburger snel terug of anders in ieder geval een andere vervanging!

Wij blijven proberen! Mensen die het er mee eens zijn ook graag mailen naar MC Donalds wie weet helpt het!

Offline Roodbaard

• 260
« Reactie #412 Gepost op: 12 februari 2007, 17:27:48 »
Erg jammer dat de groenteburger plotseling weer is verdwenen.. niemand weet waarom.. Een mail aan MC Donalds NL wordt niet beantwoord.. Nu maar mailen met MC Donalds in de United States.. hopelijk antwoorden zij wel..

Wij vinden dat de groenteburger terug moet komen in het assortiment zeker aangezien er geen vervanging is gekomen en het voor een vegetariër niet meer mogelijk is er een volwaardige maaltijd te nuttigen...  de side salad is echt geen vervanging!

Hopelijk komt de groenteburger snel terug of anders in ieder geval een andere vervanging!

Wij blijven proberen! Mensen die het er mee eens zijn ook graag mailen naar MC Donalds wie weet helpt het!

Waar heb je hem besteld dan? Bij ons (Mac in Leeuwarden) bestaat hij zeker nog hoor! Ik heb er zelf gisteren nog 2 gemaakt...
In het ruisen van de wind hoor ik melodieën lang verloren, in de stemmen van het woud hoor ik liederen van het onterfde land.

Gwennepen

« Reactie #413 Gepost op: 04 maart 2007, 20:01:23 »
Bij de Mac in Utrecht stond ie op de kaart en hadden ze 'm nog echt ook.  :D :hungry: :kwijl: :yummie:

Offline Sander

• 5.528
Re:Mc Donalds groenteburger & PitaMac
« Reactie #414 Gepost op: 04 maart 2007, 22:04:36 »
Afgelopen zondag weer een nieuw onderkomen ontdekt waar de Groenteburger in het assortiment zit: de Mac aan de A16 bij Hendrik Ido Ambacht, tegenover de AC.

Affirmative!  :cheer:

“it's strange how life makes sense in time...”

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #415 Gepost op: 06 maart 2007, 19:27:37 »
Terwijl je in Nederland met een lampje naar moet zoeken naar een vegetarische burger bij de Mac, heeft Zweden begin dit jaar nation wide de McBean-burger ingevoerd. Het ding ziet eruit als de groenteburger in Nederland, maar het is een heel ander ding. Ze hebben klaarblijkelijk willen afrekenen met het idee dat vegetarisch eten slap en grauw is en daarom hebben ze er nogal wat cayennepeper ingegooid.

Offline @rno

• 2.330
« Reactie #416 Gepost op: 11 maart 2007, 13:33:17 »
Vroeger at ik regelmatig bij McDonalds de groentenburger. Maar nu hij er niet meer is, zien ze mij daar niet meer. Maar goed ook, want door daar iets te bestellen sponsor je ook de hamburger-verkoop. Ook als de groentenburger terugkomt, betwijfel ik of ik mij daar nog zal vertonen.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Wen-wen

« Reactie #417 Gepost op: 13 maart 2007, 06:16:03 »
Oh!ik was altijd verzot op de groenteburger! hij is een tijd weggeweest {toen kwam er iets anders voor in de plaats,wat tijdelijk was} toen kwam tie weer terug,en nu is tie weer weg >=(, bah dat was echt mn favo burger!

Nu eet ik uberhaupt nooit bij de macdonalds en zou het voortaan maar op friet e.d houden.. ik kom meer bij de mac voor de gezelligheid dan anders... Vind echt dat die burger terug op het menu moet.

En wat zit er eigenlijk dan in de side-salad ?is dat geen optie om dan bij je frietjes te eten? =x

Offline Roodbaard

• 260
« Reactie #418 Gepost op: 13 maart 2007, 14:06:49 »
De side salad is idd vega, maar is alleen een beetje sla met vieze dressing en 2 cherrytomaatjes. En als je zoekt een klein stukje wortel :(
In het ruisen van de wind hoor ik melodieën lang verloren, in de stemmen van het woud hoor ik liederen van het onterfde land.

Deborah

« Reactie #419 Gepost op: 13 maart 2007, 17:19:07 »
De groentenburgers van de mac zijn echt heel erg lekker, pittig ook.
Jammer dat ze ze niet overal hebben en dat ze nooit op de kaart staan.

Bij Burgerking staan tegenwoordig mozarella-sticks op het menu, en die dingen zijn lekker! Gefrituurd, en met sambal in het midden!
Hmmm!

Wel beter dat die zich er niet voor schamen iets vegetarisch aan te bieden.

Deborah
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2007, 17:19:53 door Deborah »