Hallo Mensen,
Allereerst wil ik even zeggen dat ik het betreur wat jullie allemaal over McDonald's zeggen.
Ik werk als weekendmanager bij een McDonald's restaurant en wilde ff wat onduidelijkheden wegnemen. (maar ik weet ook nog niet alles).
De groenteburger in z'n huidige vorm gaat er inderdaad uit. Daarvoor komen er drie nieuwe burgers terug. De Pita Beef, de Pita Chicken en de Pita Veggie. Het product wordt vers gemaakt (dus niks ingevroren), alleen de broodjes worden kant en klaar aangeleverd. De groenten die op de burgers zitten, zijn gegrild. Het broodje word als volgt gemaakt:
1. Bakken van groenten
2. Warm maken van broodje
3. Schep met een laagje sla klaarleggen
4. Volgens mij saus erop
5. Kaas erop (kan eraf gelaten worden)
6. Gegrilde groenten erop (25% rode paprika, 25% gele paprika, 25% uien, 25% courgette (niet apart eraf te laten worden namelijk samen gegrild)
7. Broodje open maken
8. Schep met ingredienten erin schuiven
De broodjes moeten een succes worden. De keukens van de restaurants worden drastisch aangepast. Groenten worden op aparte grills gegrilld. Er zijn 3 kleuren en de rood voor beef, geel voor chicken en groen voor veggie. Groen = dus groente en dat valt goed uit elkaar houden. het werkt met alles zo: groene spatels voor de grill, groene scheppen groene tangen voor groente en groene verpakking en dat kunnen de personeelsleden bij McDonald's best wel uit elkaar houden.
2 mei gaat het geheel in. Aangezien het geheel goed gesettled moet worden in de restaurants, wacht men met campagne voeren. Begin juni komen dan aanvullende campagnes in tijdschriften, televisie e.d. Vanwege het verwachte succes worden de burgers en ingredienten op vooraad gemaakt (max 10 min houdbaar) en daardoor zal lang wachten ook verholpen zijn.
Hopende jullie genoeg geinformeerd te hebben en ik sta open voor vragen die ik kan beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Mc Lex