Wij ( ik vegetarier, pardon pescatarier) en vriend, vleeseter, komen sinds ongeveer een jaar helemaal niet meer bij de Mac. Reden: het is gewoon een hap lucht wat je naar binnen krijgt.
De "bak" lucht lokt je naar binnen, maar de hamburgers zijn echt niet lekker en je hebt ook heel snel weer honger als je daar gegeten hebt, zo een onbevredigd gevoel...
Ik nam toen ik daar nog wel kwam meestal die visburger ( hamburgers kreeg ik ook al toen ik nog vlees at niet weg!!) maar die vond ik dus de laatste keer zo'n anderhalf jaar terug ook heel erg tegen vallen. de broodjes zijn klef en hebben een rare weeiige geur. De salades zijn ook raar. Net of de sla met een koude fohn is gedroogd ( ik heb sowieos een hekel aan koude sla). Ik kan me nog wel herrineren dat ze ooit eens die groenteburger hadden, en die heb ik toen geprobeerd, maar ik vond hem gewoon echt niet lekker, hij was duidelijk met zeer weinig liefde bereid !!
Enige wat ik daar eigenlijk nog lekker vindt is zo'n sofijsje met caramelsaus erop. En die patatjes met saus. Maar dat is eigenlijk zo weinig, dat we er gewoon nooit meer komen, een patatje van de frietboer is eigenlijk net zo lekker...
Waar ik heel goeie herrineringen aan heb is mijn bezoek aan Londen in ik meen 1987 (haha oma!!), toen hadden ze bij de Wimpy de Spicy Bean Burger. Daarna nooit meer ergens gezien. Hij was zo enorm lekker Echt Spicy ook ! ik droom er nog wel eens van... laatste keer in Londen geen Wimpy meer gezien en dus ook geen spicy bean burgers... jammer hoor.