Vegatopia Forum

De grote McDonalds Groenteburger draad

Offline Vega-Robbie

• 144
  • Geslacht: Man
Re:Mc Donalds groenteburger & PitaMac
« Reactie #340 Gepost op: 03 maart 2006, 19:48:13 »
Waar je NIET naar toe hoeft is de McDonalds te Amersfoort-Noord aan de snelweg A1; daar hebben ze niets voor vegetariers...

Offline Anand

• 112
« Reactie #341 Gepost op: 03 maart 2006, 20:14:55 »
Waar je NIET naar toe hoeft is de McDonalds te Amersfoort-Noord aan de snelweg A1; daar hebben ze niets voor vegetariers...

en al helemaal niet naar Mac Barneveld ;)

http://i38.photobucket.com/albums/e135/Binkster667/RatbijMcDonalds-Barneveld.jpg
« Laatst bewerkt op: 03 maart 2006, 20:15:22 door Anand »

Offline Twilightje

• 299
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #342 Gepost op: 15 maart 2006, 15:02:10 »
Dan zal ik maar niet hardop zeggen dat ik bij de Mac werk  :-X

Edit: Oeps..  ;D

Ga je daar blijven werken dan? Lijkt me moeilijk, of niet? Nu ja, ik ken je opties niet, is beter dan geen werk neem ik aan.

Miriam

« Reactie #343 Gepost op: 15 maart 2006, 20:58:40 »
Ik heb er vooralsnog niet onwijze problemen mee, ik werk achter de kassa of het raam van de drive, dus ik hoef niets met het vlees te doen (en dan nog, ik bak ook een vleesje voor mijn vriendje..), en tijdens mijn pauze eet ik een groenteburger, friet, salade, yoghurt of iets van thuis meegenomen... Er zijn altijd opties om ergens anders te werken natuurlijk, maar ik kan daar op doordeweekse dagen, overdag, werken, en ze zijn flexibel met het inroosteren, en dat vind ik ook wel heel belangrijk... Ik weet niet zo goed wat ik anders moet doen, achter de kassa bij de super, maar ja, daar verkopen ze ook vlees... Tja... je moet wat he... :-\

Bubbles

« Reactie #344 Gepost op: 18 maart 2006, 13:33:48 »
nou Miriam,
je bent niet meer de enige die voor de Mac werkt, ik werk al 5 jaar voor Mac. Kassa net als jij. IK kan nog geen burger bakkken.

En bij de Mac waar ik werk willen ze er altijd wel iets in houden wat vegetarisch is. De pita was een vervanger en zou blijvend zijn helaas liep het broodje niet zoals verwacht vandaar de terugkeer van de groenteburger. Ze zullen nog wel vaker veranderen.

Offline Vega-Robbie

• 144
« Reactie #345 Gepost op: 01 april 2006, 17:43:20 »
nou Miriam,
je bent niet meer de enige die voor de Mac werkt... En bij de Mac waar ik werk willen ze er altijd wel iets in houden wat vegetarisch is. De pita was een vervanger en zou blijvend zijn helaas liep het broodje niet zoals verwacht vandaar de terugkeer van de groenteburger. Ze zullen nog wel vaker veranderen.

Dat is een goed beleid bij die Mac daar: altijd iets in het assortiment houden wat vegetarisch is (behalve de koude Franse frietjes dan).
Bij welke Mac werk jij? (i.v.m. mijn landelijke Groenteburger-netwerk in Nederland). Ik neem enkele malen per maand een lekker Groenteburger-menu bij de Mac in het centrum van Dordrecht, maar i.v.m. mijn werk reis ik veel door het land en zou graag nog enkele Groenteburger-Mac's willen weten.

Met vriendelijke groe(n)t,

Robert

Miriam

« Reactie #346 Gepost op: 01 april 2006, 18:52:48 »
Die in Leiden (Transferium (A44), Donkersteeg en Beestenmarkt) en Leiderdorp (langs de A4) i.i.g. allemaal (zelfde eigenaar)

Bubbles

« Reactie #347 Gepost op: 02 april 2006, 11:33:55 »
Ik werk bij de mac in Ochten (een klein plaatje in de betuwe langs dee A15)
enne wat betreft koude friet (of iets anders wat koud/overbakken/te zout/ niet genoeg of wat dan ook is) Altijd even terug komen dan krijg je gegarandeerd nieuwe. (Natuurlijk niet eerst alles opeten maar gewoon komen ruilen!)
« Laatst bewerkt op: 02 april 2006, 18:08:16 door Bubbles »

kabir

« Reactie #348 Gepost op: 02 april 2006, 14:59:12 »
Ik weet niet, maar ik heb "iets" tegen de mac.

Offline Vega-Robbie

• 144
« Reactie #349 Gepost op: 10 april 2006, 22:50:10 »
Goed bericht:  De Mac bij Steenwijk aan de snelweg A32 heeft de Groenteburger ook in het assortiment. Heb er vorige week nog eentje verorberd daar.  :)

Ruurdje

« Reactie #350 Gepost op: 11 april 2006, 09:40:29 »
De Mac in Lemmer heeft 'm ook :)

Maar volgens mij hebben de meeste 'm wel..

en anders.. de side salad is ook lekker  :)

Offline Vega-Robbie

• 144
« Reactie #351 Gepost op: 13 april 2006, 22:22:11 »
De Mac in Lemmer heeft 'm ook :)

Maar volgens mij hebben de meeste 'm wel..

en anders.. de side salad is ook lekker  :)
Ah, ook in Lemmer.
Maar de side salad... Volgens mij moet je daar een hele emmer van nemen, wil je je wat gevuld voelen  ;)

Offline Vega-Robbie

• 144
« Reactie #352 Gepost op: 17 april 2006, 12:07:15 »
De Mac aan de A20 bij Vlaardingen kun je overslaan: niet vegetariers-vriendelijk; ofwel geen Groenteburger. We zijn (met lege maag >:( ;)) verder gereden.

Waar je wel terecht kunt, in een rookvrije, redelijk nieuwe grote Mac Donalds is aan de A15 t.h.v. Rhoon (bij het Rotterdams Dagblad en Bastion-hotel). Daar hebben ze wel de Groenteburger.Update 14 mei 2006: ook hier is ie verdwenen; dus snel voorbijrijden daar...

Ons netwerkje wordt stukje bij beetje duidelijker.
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2006, 22:29:43 door Vega-Robbie »

Offline Annemieke

• 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
« Reactie #353 Gepost op: 17 april 2006, 18:33:51 »
Die in Leiden (Transferium (A44), Donkersteeg en Beestenmarkt) en Leiderdorp (langs de A4) i.i.g. allemaal (zelfde eigenaar)

Hebben die allemaal (die van Leiderdorp maakt me niet zo uit) een groentenburger in het assortiment?

Miriam

« Reactie #354 Gepost op: 17 april 2006, 21:55:36 »
Donkersteeg en Beestenmarkt kan ik niet met 100% zekerheid zeggen, maar wel met 99,9%  ;) Dus als 'ie niet op het bord staat... gewoon om vragen..

Offline Brent

• 600
« Reactie #355 Gepost op: 18 april 2006, 11:37:10 »
Ik heb de groentenburger vorige week in Eindhoven gegeten, daar stond ie ook wel niet op het bord. Ik moet ook zeggen dat ik het ook niet echt bijzonder vond...

pietstra

« Reactie #356 Gepost op: 19 april 2006, 20:34:34 »
In Hoogeveen (weet iemand dat te liggen??) is de groenteburger ook weer te verkrijgen. Gelukkig, die pita vond ik echt een WAARDELOZE vleesvervanger. Sinds wanneer is een broodje met gebakken groente en wat saus een vleesvervanger? Lekker makkelijk van de Mac. :o
« Laatst bewerkt op: 19 april 2006, 20:35:10 door pietstra »

Offline Vega-Robbie

• 144
« Reactie #357 Gepost op: 18 mei 2006, 22:32:09 »
Dat was ook mijn mening: de PitaMac is (was) geen vleesvervanger.

Afgelopen zondag weer een nieuw onderkomen ontdekt waar de Groenteburger in het assortiment zit: de Mac aan de A16 bij Hendrik Ido Ambacht, tegenover de AC.

Aiko

« Reactie #358 Gepost op: 18 mei 2006, 23:39:00 »
In Hoogeveen (weet iemand dat te liggen??)

Als in: Hoogeveen-Sappermeer (ofzo)? Legt in't noorden, niet?

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.929
    • dimitri.org
« Reactie #359 Gepost op: 18 mei 2006, 23:40:01 »
Hoogeveen ligt in het noorden, Hoogezand-Sappemeer ook, in respectievelijk Drenthe en Groningen.