zat de subway maar boven de rivieren! ik ben jaloers op eindhoven!
Bij de Mac gaat alles volgens voorschriften en procedures. Technisch gezien is het misschien wel mogelijk om de kaas van de pita te scheiden, maar ik denk niet dat McD-medewerkers mentaal gezien in staat zijn om af te wijken van de regels die er op de hamburgeruniversiteit ingestampt zijn. Ik vermoed dat ze dan eerst de filiaal-houder erbij moeten roepen en dat die dient te overleggen met het hoofdkantoor in Amsterdam, waarvandaan men vervolgens moet faxen naar Amerika voor toestemming.
De Mac gaat hetzelfde probleem krijgen als concurrent Burgerking: geen vegetarische burger meer.
Maar de pitamac is geen burger (misschien vindt iammers dat belangrijk?).
Citaat van: no good advice op 07 mei 2005, 17:58:28zat de subway maar boven de rivieren! ik ben jaloers op eindhoven!Maar dat zitten ze hoor, en best wel een behoorlijk aantal. Kijk maar op http://www.subway.com/Applications/locator/index.aspx en dan Netherlands selecteren.
zou de kaas in de pitamac vegetarisch gestemd zijn? De groenteburger was ook goedgekeurd door de NVB.
Klinkt positief voor ons alle lijkt me; ik heb er hierdoor vertrouwen in. Met hartelijke dank aan de NVB. Eet smakelijk! Overigens blijf ik het wel jammer vinden dat daarmee de groenteburger gaat verdwijnen. Wat is jullie reactie?