Vegatopia Forum

Quorn

Anneliet

Re:Quorn
« Reactie #160 Gepost op: 17 november 2006, 00:34:08 »
Die Quorn Saté op stokjes is inderdaad superlekker! Ik heb hem al een paar keer gekocht bij de AH XL, maar de laatste keer hadden ze m niet (meer).....  >:(

Ja! Zelfs de vader van mijn vriend, een verstokte vleeseter, vond 'm erg lekker. De Quorn is nu trouwens in de aanbieding bij Super de Boer, alles met 20% korting  :D  (ik snap alleen niet waarom ik daar in de winkel pas achter moet komen, het stond niet in de folder...)

Koop jij de satestokjes van Quorn altijd bij de Super de Boer dan? Want daar ben ik nog niet geweest, ga ik daar ook eens kijken.
En effe kijken waar hier een AH XL in de buurt zit...

Offline Mariek

• 3.972
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #161 Gepost op: 13 december 2006, 22:48:18 »
Vandaag de Qcrocantos gehad. Smaakt goed! De basilicum die er in ziet smaakt en ruikt als verse. De quornstukjes er in zijn gelukkig niet te groot.
Het is alleen jammer dat ik nu de hele tijd basilicum opboer :bloos:
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

sneeuwwitje

« Reactie #162 Gepost op: 14 december 2006, 08:32:04 »
ijn er bij jullie ook mensen, die quorn niet kunnen verdragen??

:-[   :P  

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #163 Gepost op: 15 december 2006, 13:49:48 »
Yep, mijn vriend kan er niet tegen. Hij heeft het een aantal keren geprobeerd maar gaat er acuut van over zijn nek, ook als hij niet weet dat het Quorn is en er later pas achter komt. Hij vindt het wel lekker overigens dus dat is het probleem niet, hij kan er gewoon niet tegen.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #164 Gepost op: 15 december 2006, 20:57:13 »
In Amerika is daar het een en ander over te doen geweest. Er kunnen allergische reacties door Quorn ontstaan.

sneeuwwitje

« Reactie #165 Gepost op: 17 december 2006, 09:28:17 »
Ok, ik ben dus niet de enigste, die er niet tegen kan.
Dit eten wij dus niet meer.

Offline Wildflower

• 114
« Reactie #166 Gepost op: 17 december 2006, 20:21:16 »
Bij de AH's hier in Maastricht hebben ze steeds minder Quorn producten, terwijl de eigen merk vegetarische burgers steeds meer ruimte in beslag nemen, net zoals Valess overigens.

Wat er nu ontbreekt in het assortiment (en voorheen wel te koop was) zijn onder andere de Qroqantos, de Mozarella-Tomaat schnitzels en mijn zeer geliefde Peppersteaks!  >:(

Merken jullie deze ontwikkeling ook of is dat alleen hier het geval?
"If I could make everyone
in the world see one film,
I'd make them see EARTHLINGS"
~Peter Singer ~

sneeuwwitje

« Reactie #167 Gepost op: 18 december 2006, 09:10:38 »
Onze AH-winkel is helemaal verdwenen en er is een vomar voor in de plaats gekomen.
Ze hadden wel als eerste de nieuwe gevulde valess.

Roxanne_

« Reactie #168 Gepost op: 19 december 2006, 14:17:21 »
Ik reageer even op het gedeelte van de sate-stokjes, bij de Jumbo zag ik gisteren satestokjes liggen, alleen waren deze van Vivera ipv Quorn. Heb ze gekocht, maar nog niet geprobeerd!

Offline Brent

• 600
  • Geslacht: Man
« Reactie #169 Gepost op: 20 december 2006, 09:28:59 »
Bij de AH's hier in Maastricht hebben ze steeds minder Quorn producten, terwijl de eigen merk vegetarische burgers steeds meer ruimte in beslag nemen, net zoals Valess overigens.

Wat er nu ontbreekt in het assortiment (en voorheen wel te koop was) zijn onder andere de Qroqantos, de Mozarella-Tomaat schnitzels en mijn zeer geliefde Peppersteaks!  >:(

In de XL in de Brusselsepoort ook? Ik was al blij dat de rookworst terug is... :)

Offline Wildflower

• 114
« Reactie #170 Gepost op: 21 december 2006, 19:15:02 »

In de XL in de Brusselsepoort ook? Ik was al blij dat de rookworst terug is... :)

Ik ben er gisteren nog even geweest; de tomaat-mozarella schnitzels hebben ze daar wel, maar de peppersteaks niet. :(
"If I could make everyone
in the world see one film,
I'd make them see EARTHLINGS"
~Peter Singer ~

djones

Quorn Lasagne.
« Reactie #171 Gepost op: 16 januari 2007, 21:18:50 »
Heel eventjes hadden ze bij onze albert heijn in Amersfoort de Lasagne van Quorn.
Erg lekker vond ik 'm en ook veel beter dan welke andere verpakte vegetarsiche Lasagne die ik tot nog to heb gehad.
Echter, na een paar maanden hebben ze besloten deze Lasagne uit het assortiment te halen, wat natuurlijk alles te maken had met de vleesvreter die voor 89 Eurocent liever een goedkoop varkensvlees Lasagne koopt uit het vriesvak.

Mijn vraag is dus eigenlijk, weet iemand waar ik die Quorn Lasagne kan krijgen?
Is het mogelijk om rechtstreeks van Quorn te bestellen?

Alvast bedankt.

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Quorn Lasagne.
« Reactie #172 Gepost op: 16 januari 2007, 21:26:30 »
Er is al een draadje over Quorn Lasagna, maar een mod verplaatst het wel.

In Amsterdam ben ik het ook al lang niet meer tegengekomen, dus ik ben ook benieuwd. Ik vond 'm overigens niet erg lekker maar gewoon goed eetbaar, dus voor de variatie zou ik 'm af en toe willen kopen.

Offline bloempjuh

• 196
    • b-log
« Reactie #173 Gepost op: 19 januari 2007, 18:24:22 »
Ik heb vandaag quornfilet met roomkaasvulling gegeten. Erg lekker.. al durfde ik het niet toe te geven ;)

[edit: het was dus Valess :D ]
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2007, 23:21:00 door bloempjuh »
Diervriendelijke weblog: http://weblogs.bnn.nl/b-log

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #174 Gepost op: 14 januari 2008, 18:12:59 »
Heb van Quorn tikkamassalastukjes in huis gehaald. Er staat 'nieuw' op. Iemand dat wel eens geprobeerd?
Ze hadden ook Quorn vegetarische hacheestukjes, voor bij de rode kool, dat leek me ook interessant, maar om nou meteen 2 pakken quorn te kopen vond ik wat overdreven, ik eet dat spul 1 a 2 keer per jaar.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2008, 18:13:10 door Selly »
,,,,فلافل

trashydiva

« Reactie #175 Gepost op: 15 januari 2008, 12:30:55 »
Heb van Quorn tikkamassalastukjes in huis gehaald. Er staat 'nieuw' op. Iemand dat wel eens geprobeerd?
Ze hadden ook Quorn vegetarische hacheestukjes, voor bij de rode kool, dat leek me ook interessant, maar om nou meteen 2 pakken quorn te kopen vond ik wat overdreven, ik eet dat spul 1 a 2 keer per jaar.

:o waar heb je diequorn hachee gehaald?! Die is bij ons al 5 jaar ofzo uit de schappen en ik kan hem nergens terugvinden en wij waren er gek op. (Ik neem aan dat je de echte Hachee stukjes bedoelt, met zo'n hacheesausje ? en niet de quorn haché?)

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #176 Gepost op: 15 januari 2008, 14:44:22 »

:o waar heb je diequorn hachee gehaald?! Die is bij ons al 5 jaar ofzo uit de schappen en ik kan hem nergens terugvinden en wij waren er gek op. (Ik neem aan dat je de echte Hachee stukjes bedoelt, met zo'n hacheesausje ? en niet de quorn haché?)

Nou ik heb hem dus niet gekocht, maar het was idd met een sausje, op de Albert Heijn Groot Gelderlandplein  in Amsterdam
,,,,فلافل

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.160
    • fatalefem
« Reactie #177 Gepost op: 15 januari 2008, 23:17:38 »
Hey! Kom jij zomaar bij mij op bezoek zonder het vantevoren te melden.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Antje

• 701
    • Idril.nl
« Reactie #178 Gepost op: 16 januari 2008, 01:26:40 »
Ik eet wel eens de Tikka-massala stukjes. De saus in die burger vind ik lekker. Maar die is niet van quorn, maar van Valess.

Hier bij de Super de Boer hebben ze het assoirtement quorn overigens uitgebreid. Ze hebben nu nog een schnitzel, een versie van een burger met tomaat en kaas en lasagne. En ze hadden al gekruide stukjes, satestukjes en bami-blokjes.
Groetjes, Antje

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #179 Gepost op: 16 januari 2008, 15:29:14 »
Hey! Kom jij zomaar bij mij op bezoek zonder het vantevoren te melden.

Ja! Het was nog zaterdag ook, maar ik zag je niet, en ik wilde op het eind kijken, maar toen stonden we helemaal aan de andere kant, en het was superdruk. Toen zijn we maar whisky gaan kopen.
,,,,فلافل