Vegatopia Forum

Quorn

Offline Laurie

• 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Quorn
« Reactie #120 Gepost op: 27 oktober 2005, 22:10:48 »
Ik gebruik nu liever naturel stukjes die ik dan bak in bruchetta.
Hoe doe je dat dan? Het klinkt interessant.  :D

Marizzie

« Reactie #121 Gepost op: 28 oktober 2005, 17:38:54 »
Wordt de 'Quorn Schnitzel Mozzarella Tomaat' ook bij de AH verkocht?

En is iemand recent de Quorn Lasagna nog tegengekomen? Ik al een tijd niet meer :(

Wilde die lasagne pas proberen maar bij mij bij de AH is die uit het assortiment verdwenen. Ze vonden dat we teveel keuze hadden  ;) omdat er ook al een veggie lasagne is van ah eigen merk. Erg flauw.

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #122 Gepost op: 28 oktober 2005, 17:42:24 »
Ja, ik heb ze bij de AH op de Jodenbreestraat (A'dam niet ver van de Herengracht) gekocht.

Ik vandaag ook! Ik vond hem best lekker eigenlijk.

Wilde die lasagne pas proberen maar bij mij bij de AH is die uit het assortiment verdwenen. Ze vonden dat we teveel keuze hadden  ;) omdat er ook al een veggie lasagne is van ah eigen merk. Erg flauw.

Grrrrr.

bienne

« Reactie #123 Gepost op: 29 oktober 2005, 11:20:13 »
Ik heb gister bij de ah die mozzarella tomaat schnitzel mee genomen. Ben erg benieuwd

Monique

« Reactie #124 Gepost op: 31 oktober 2005, 09:29:59 »
Ik heb gister bij de ah die mozzarella tomaat schnitzel mee genomen.

Ik afgelopen vrijdag, en ga het deze week eten en ben ook bestwel benieuwd hoe het smaakt. (ik hoop goed, want goedkoop was hij niet).
Bij de AH bij mij in de buurt hadden ze hem niet,  dusheb hem bij de AH bij de dam gehaald.

liz

« Reactie #125 Gepost op: 05 november 2005, 01:18:35 »
Wat hebben ze in America veel keuze qua quorn producten. :o

www.quorn.com

Ik kan me nog herinneren dat ik een paar jaar geleden op vakantie was in New York en ik kon helemaal niets vegetarisch vinden in de supermarkten, bij de Macdonalds hadden ze ook geen groenetburger. Ik krijg meteen de neiging om als ik weer daar op vakantie ben een hele lading Quorn producten mee te nemen.  :)

Dee

« Reactie #126 Gepost op: 05 november 2005, 11:58:14 »
In de UK hebben ze nog meer denk ik. En ik heb er al heel veel van geproefd en er zitten echt lekkere dingen tussen! Misschien dat ze in Britse winkels ook wel een voorraadje hebben?

viv

« Reactie #127 Gepost op: 07 november 2005, 16:46:59 »
wat een lekkere dingen zeg..

dacht niet dat er zoveel animo was in het Mc donalds land VS maar blijkbaar wel ;)

bienne

« Reactie #128 Gepost op: 07 november 2005, 17:00:59 »
gister die nieuwe schnitzel gegeten. op sommige plekken zat wel tomaat en sommige plekken niet. Vond hem redelijk te doen...

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #129 Gepost op: 30 november 2005, 14:30:55 »
De quornschnitzel (niet die met tomaat en mozza, die heb ik nog niet gehad) vind ik erg goed. Beetje taai en niet zo snotterig als andere vega-schnitzels (ik hou niet van snotterig eten).
Ik heb ook een 'steak met peper' gekocht. Zaterdag snij ik er een in stukjes en die gaat op het gourmetstel. Ben benieuwd!
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #130 Gepost op: 16 december 2005, 16:27:57 »
Ik heb de Quorn Pepper Steak gegeten. Ik hou dus eigenlijk niet van quorn, maar als ze een nieuw product hebben wil ik ze best weer een kans geven. Smaak: erg goed. Beter dan alle vorige producten. Enigszins pittig zelfs. Structuur: nog steeds de structuur van natte op elkaar gestapelde kranten helaas. Kranten is al iets beter dan karton, waar de gewone quorn stukkies naar smaken. Voor een Quorn product zo slecht nog niet. Misschien is dit wel het begin van een stijgende lijn qua kwaliteit van Quorn producten.
,,,,فلافل

Offline Laurita_27

• 979
« Reactie #131 Gepost op: 16 december 2005, 16:32:00 »
Hahahaha, "karton en natte kranten" :O
Maar ik begrijp je wel. Waarschijnlijk vind ik die structuur wel lekker, wat ik bijna alles van quorn wel goed te doen.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Ligfietsertje

• 1.633
« Reactie #132 Gepost op: 16 december 2005, 16:50:50 »
Structuur: nog steeds de structuur van natte op elkaar gestapelde kranten helaas. Kranten is al iets beter dan karton, waar de gewone quorn stukkies naar smaken.

Euh, heb je al ooit eens natte kranten of karton geproefd?!  Ik vind de smaak en structuur in ieder geval niet vergelijkbaar  ;)

sissy_m

vegetarische lassanga
« Reactie #133 Gepost op: 20 juni 2006, 16:02:42 »
ps . wat ook erg lekker is is de vegetarische lassanga van corn in het koelvak van ah.
jum jum  :kwijl:  je kunt hem ook invriezen lekker makkelijk als je eens weinig tijd en zin hebt om te koken.

Offline Mrie

• **
  • 57
Re:vegetarische lassanga
« Reactie #134 Gepost op: 20 juni 2006, 16:07:01 »
Hij is zeker heerlijk helaas kan ik hem hier niet meer vinden bij de ah of andere supermarkten.
Wist ik het maar, dan had ik het wel geweten

Offline veggiesara

• 225
    • Vegetarisch Ecologisch Leven
« Reactie #135 Gepost op: 20 juni 2006, 18:58:17 »
In de Delhaize is ie ook =D Idd heel erg lekker!

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
    • dimitri.org
« Reactie #136 Gepost op: 21 juni 2006, 22:36:15 »
Hij is zeker heerlijk helaas kan ik hem hier niet meer vinden bij de ah of andere supermarkten.

Ik ook niet, in Amsterdam.

Sissy, bij welke AH koop jij hem dan?

Offline Mrie

• **
  • 57
« Reactie #137 Gepost op: 22 juni 2006, 20:13:05 »

Ik ook niet, in Amsterdam.

Sissy, bij welke AH koop jij hem dan?

Ik in alkmaar baal er trouwens flink van dus Sissy vertel eens even heel gauw waar jij woont en waar je hem koopt
Wist ik het maar, dan had ik het wel geweten

Plaevo

« Reactie #138 Gepost op: 23 juni 2006, 01:40:57 »
Een jaar terug heb ik een artikel gelezen over quorn in productieprocessen wat ik bepaald verontrustend heb ervaren. Zo bleek dat veel van de arbeiders die werkten in de quorn fabrieken merkwaardig jonger srtierven dan het gemiddelde. Zo zouden er stoffen zitten in quorn die op langere termijn schadelijk zouden kunnen zijn. Het artikel insinueerde dat het lag aan de quorn. Ik heb enigzins twijfels over quorn, maar of het artikel voluit te vertrouwen is, is ook niet zeker. :-\

Anticarne

« Reactie #139 Gepost op: 23 juni 2006, 16:48:39 »
De lekkerste Quorn variant  is de "Minted Lamb-style burger" die ik in Engeland vaker kocht. Maar of deze ook in Nederland verkrijgbaar is weet ik niet. Klacht van een vega vriend van me is dat hij 'm "veel te veel op echt vlees vond lijken" maar dat vond ik nou net het pluspunt.