Ik denk dat er wel wat zit in de dingen die hier geschreven worden door de vega vrouwen! Moet ook bekennen dat mijn beeld van vega mannen niet echt erg positief is! Vaak zijn het inderdaad hoog opgeleide mannen (waar niks mis mee is en juist een goed iets) maar ik krijg het beeld dat veel inderdaad wat overgevoelig zijn, soms teveel&te diep nadenken, vaak niet de meest modebewuste mannen zijn en vaak ook een beetje uhm, 'melig' kan d'r geen ander woord voor vinden...
Denk dat vrouwen een mix willen (ja ik weet het: het is veel gevraagd) van een 'echte' man maar dan wel van deze tijd, met dus wat vrouwelijke trekjes.
Iemand als Chris Zegers is nou niet een typische 'oertijd' man maar ondanks dat heeft hij toch iets mannelijks. Volgens mij heeft hij die perfecte mix!
Het leven zou denk ik voor iedere vega vrouw makkelijker zijn/worden als ze hun leven delen met een vega man, maargoed je keuze wordt wel enrom beperkt als je alleen gaan vissen in de 'vega mannen vijver'. Dus wat dat betreft zitten we in een lastig parket!