Vorig weekend eten besteld bij Soy Utrecht, ook een Aziatisch eet restaurant maar dan geheel vegetarisch/veganistisch. Dat was echt heel, heeeeel erg aan te raden, echt heerlijk gegeten.
Ik had de Tjap Tjoy met vega kip + rijst en vega satéstokjes (ook met vega kip).
De service was ook geweldig en iedereen die in het restaurant zat te eten zaten foto's te maken van hun eten, leuk om te zien. Dus als jullie ooit een goede chinees willen vinden en zeker willen weten dat er geen ham in je vegetarische rijst drijft dan raad ik dit restaurant zeker aan. Ze hebben een hele uitgebreide kaart en heel duur is het niet. De volgende keer ga ik voor de vega kip met cashewnoten!
Ik eet ook wel eens van de normale Chinees, als ik op zondag bij m'n vriend eet.
Deze Chinees is overigens niet heel slecht (Bamboo Inn in Hapert), dan neem ik altijd de vegetarische schotel met vegetarische rijst en de gebakken banaan. De schotel bevat altijd een ruime hoeveelheid tofu, peultjes, champignons, taugé, rode en groene paprika.
EDIT: Ik moet er bij zeggen dat de chinees hier in de buurt, in Woerden, niet aan te raden is. De enige keer dat we daar iets gehaald hadden dreef er een stuk ham in onze vegetarische rijst! Not good dus!