Mijn bankrekeningnummer en emailadres inleveren en geld toe krijgen? Ik ben gekke Henkie zeker. Zelfs voor een 1-aprilgrap vind ik dit wat te ver gaan. Maar het zal wel de nodige publiciteit opleveren...
Ik dacht in eerste instantie - juist omdat je een aantal persoonlijke gegevens moet invullen - dat het wel een serieus project was. Zeker ook omdat het om een bekende, betrouwbare stichting gaat. Verschillende vega websites/blogs namen het bericht ook over en het concept (CO2-compensatie) klonk niet eens zo heel onrealistisch.
Het lijkt erop dat de organisatie nu zelf ook
verraden heeft dat het slechts een goedkope stunt is. (lees de laatste Facebook-updates
). Beetje erg flauw imo, volgens mij heeft Viva Las Vega's zo'n publiciteitsactie helemaal niet nodig voor extra naamsbekendheid of bewustzijn bij mensen. Mogelijk dat het averechts werkt als blijkt dat mensen helemaal geen vergoeding krijgen.
Ik zie verder dat Arno ook precies hetzelfde mailtje heeft gehad (ik heb mijn bankrekeningnummer ook (nog) niet ingevuld maar dat kon later zeiden ze). Dus dat betekent dat óf iedere deelnemer zou gaan bijdragen aan de compensatie van Deepwater Horizon of dat ze die naam van BP mogen gebruiken t.b.v. hun stunt.
Hé Gretz, jij bent hier lang niet meer geweest. Welkom terug
En inderdaad leuk dat Gretz weer eens terug is, had niet eens door dat dat zo lang geleden was!
Dankjewel.
Ik ben Vegatopia idd een tijdje uit het oog verloren maar lees de laatste weken weer regelmatig mee. En ga waarschijnlijk zo nu en dan ook weer iets posten. Leuk dat de vaste mensen nog steeds actief zijn.