maar door de negatieve benadering woprdt het alleen maar nog minder leuk voor de mensen die t lastig vind...
Als jij Nicolette Kluijver een negatieve benadering vindt... ik denk dat een hoop mensen haar wel leuk vinden en ze vooral onder jonger publiek een voorbeeldfunctie heeft.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ehm... wie is hier nu negatief?
Ik vond het ook wat negatief hoor. Wordt er verdorrie één vega geinterviewd, is het er eentje die aangeeft soms wel vlees te eten, maar liever niet.
En dat ze het zo fijn vind om vlees te bakken want dat ruikt zo lekker, en dat ze toch niet om lekker eten geeft (vandaar de geweldige vegahamburger op het gourmet).
Ik zag perfecte inleidingen om een keertje te zeggen dat je prima goed en lekker kan eten zonder vlees en iedere keer werd die deur dichtgetrapt.
Overal lag de nadruk net even verkeerd naar mijn idee. Maar misschien dat dat het juist veel minder beangstigend maakt voor vleeseters en daardoor toegankelijker en dan juist wel weer goed is.
Heb trouwens werkelijk geen flauw idee wie die Nicolette dan mag zijn en hoe ze BN er is geworden. Ik dacht eerst voetbalvrouw, maar dat ik KluiverT natuurlijk.
Misschien.