We hebben inderdaad op dit moment een actie in de supermarkten.We verpakken een zakje Santa Maria kruidenmix bij onze SoFine Tofu Crums. In deze kruidenmix zit effectief aroma gemaakt van vlees.Laat mij even uitleggen waarom we deze actie hebben opgestart.Om een breder publiek aan te spreken zijn we met een partner in zee gegaan die goed bekend is bij het brede publiek. We proberen op deze manier meer mensen bekend te maken met SoFine Tofu en indirect dus met vegetarische producten. Omdat we van mening zijn dat meer mensen vegetarische producten moeten leren kennen, is dit een stap in de goede richting.Echter, we begrijpen dat consumenten die heel bewust (enkel vegetarisch) bezig zijn met voeding ervoor kiezen de kruidenmix niet te gebruiken. Daarom is de kruidenmix in een apart sachet verpakt, niet vermengd met de SoFine Tofu Crums (bovendien haalden we het vegetarische keurmerk van de verpakking).De zakjes kruidenmix worden pas opgelegd bij een volledig afgesloten SoFine Tofu product (er is dus geen mogelijkheid tot contaminatie). De zakjes komen niet in productie.Ik hoop u hiermee voldoende te informeren. Mocht u nog meer vragen hebben, dan beantwoord ik ze graag. Alvast een fijn weekend.Met vriendelijke groet,
Om een breder publiek aan te spreken zijn we met een partner in zee gegaan die goed bekend is bij het brede publiek.
Kortom.. allemaal mailen! Want dat is erg belangrijk!
We hebben uiteraard niet de bedoeling om deze mensen voor de borst te stoten.