Nou vind ik dat buitenlanders-gebash op Fok minder storend, ik vind absoluut niet dat je alle buitenlanders moet gaan knuffelen, maar daarvoor zit ik hier op het verkeerde forum denk ik. Ik noem mezelf altijd maar groen-rechts. Aparte combi.
Er is een verschil tussen kritisch zijn op de islam, buitenlanders en het immigratiebeleid, en blind roepen "Ze moeten oprotten", "Zie je wel, weer een buitenlander" etc.
Groen-rechts is niet zo raar trouwens, zie b.v. Jort Kelder.
Da's waar. Maar dat krijg je hè, op een groot onpersoonlijk forum. Kun je makkelijk onzin uit aan kramen.
Ik vind Jort Kelder echt superstoer trouwens, ook hoe hij op tv het vegetarisme promoot. Hij was ooit (jaaaren geleden) in een of ander tv programma waarin hij uitlegde waarom hij vegetariër was. Ik wist toen nog niet wie hij was, maar ik vond hem echt vet cool!
Hij is ook het bewijs dat niet alle vega's (zoals buitenstaanders vaak denken) geitenwollensokken zijn. Niets mis met geitenwollensokken hoor, maar ik denk dat het door hem voor sommigen iets minder een ver-van-mijn-bed-show wordt. Want er zijn natuurlijk zat mensen die het idee hebben dat vegetariër zijn alleen voor hippies is, niet voor zakenmannen.