Vegatopia Forum

Poll

Poets jij je tanden onder de douche?

Ja
24 (42.1%)
Ja, maar met de kraan dicht.
0 (0%)
Nee
30 (52.6%)
Je brengt me op een idee
3 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 24

Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline animal lover

  • ****
  • 592
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #200 Gepost op: 29 januari 2007, 16:07:24 »
Haha  ;D maakt voor mij niet uit wat ik eet. Al eet ik kilo's vlees. Ik ben bleek van mijzelf en daar kan ik niets aan doen. Mijn moeder smeerde toen ik een baby/peuter was weleens een beetje rouge op mijn wangetjes, omdat ze moe werd van het commentaar van andere mensen die vaak vroegen of ik ziek was.

Tegenwoordig smeer ik o.a. om die reden zelf rouge op mijn wangen :O
Vegetariër, die flirt met het veganisme.

borst197

Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #201 Gepost op: 19 februari 2007, 16:38:43 »
ik eet dan wel gras, maar ik kook het eerst!  :D

Offline Anna

  • ***
  • 319
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetariërs en biologisch etenden zien er ongezond uit
« Reactie #202 Gepost op: 25 februari 2007, 19:01:20 »
Haha, ik haak maar even in op jullie tandenpoets verhalen! Ik douche zelf 1 keer per dag, zo'n 8 a 10 minuutjes en poets dan 's ochtends inderdaad ook mijn tanden onder de douche. Zodra ik mijn heb ingezeept met shampoo, poets ik mijn tanden en als ik daar mee klaar ben spoel ik mijn haar uit. Op die shampoo bussen staat namelijk dat je het moet laten intrekken, en dat deed ik nooit dus dit is een goede manier om aan dat 'intrek momentje' te komen, haha!

Sanja --> ik vraag me af he, krijg je niet een enorm droge huid van elke dag een uur in bad liggen? Ik krijg al zo'n enorm droge huid van 10 minuutjes douchen per dag! Volgens mij is het wel een heerlijk relax ritueel zo voor het naar bed gaan!

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541