Leuk onderwerp !
Nou even zonder dollen... altijd maar dat gekat op vegetariers... die mensen zoals bedoeld zie ik inderdaad zelf ook wel eens lopen in de natuurvoedingwinkel. Dan ga ik bijna (= niet helemaal!) aan mezelf twijfelen, of ik wel een echte goeie vegetarier ben omdat ik wel een oogpotloodje en mascara gebruik, leren schoenen draag en soms naar de zonnenbank
ga
Mijn haar daarentegen zit zelden netjes ( kan ik ook niks aan doen, ik heb echt rothaar wat niet netjes wil zitten) maar ik heb ook geen zin om het iedere dag te fohnen en krullen en stijlen dus laat het maar zo... haha. Mijn kleding is wisselend, ik kan er echt wel netjes uitzien, maar soms loop ik de deur uit met het idee dat ik een schone trui aanheb, en dan kom ik op mijn werk en blijkt er midden op mijn trui een enorm piccallilyvlek te zitten,whoehahaha
De ene dag zie ik eruit om door een ringetje te halen, de andere dag als een slons !! heerlijk hoor !
Ik weet overigens niet of dit alles iets te maken heeft met mijn vegetariers-zijn, ik ben gewoon een beetje te makkelijk waarschijnlijk en heeft ook te maken met mijn licht-slordige chaotische persoonlijkheid. Ik vind het veel belangrijker om lekker te eten en het gezellig te hebben dan dat ik superveel tijd aan het schoonmaken van mijn huis en mijn kleding besteedt.... Overigens ken ik ook wel een aantal vegetariers die er volkomen "normaal" ( wat is normaal !?) uitzien. Van deze dames moet ik wel zeggen dat ze doorgaans praktisch gekleed zijn. Heren vegetariers ken ik eigenlijk niet .... ( jammer).
Dames die echt TEVEEL (en dan bedoel ik teveel) met hun uiterlijk bezig zijn irriteren mij lichterlijk... die dames vinden vaak het uiterlijk erg belangrijk en dan niet alleen hun eigen uiterlijk maar ook sowieso geven ze meer om materieele zaken en wat mensen in de omgeving van hun vinden ! die moeten zo nodig met alle trends meelopen enzo..doodvermoeiend. Misschien is dit ook een vooroordeel van mij !!
Maar goed ik dwaal af. want wat ik wou zeggen is: laat die Monic eens een middagje bij de vleesvitrine gaan zitten ik denk dat ze dan nog veel harder schrikt van de mensen die daar lopen
Agnesje