Vegatopia Forum

Valess

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline Laura

  • **
  • 81
  • Geslacht: Vrouw
Re:Valess
« Reactie #420 Gepost op: 07 februari 2008, 09:33:11 »
Ik vind sommige van die Valessproducten zo glibberig (volgens mij dat mediterraanse ding). Opzich is het wel te eten, maar het is niet mijn nummer 1-merk.

Offline Antje

  • ****
  • 701
  • Geslacht: Vrouw
    • Idril.nl
Re:Valess
« Reactie #421 Gepost op: 07 februari 2008, 18:42:25 »
Ik vind sommige van die Valessproducten zo glibberig (volgens mij dat mediterraanse ding). Opzich is het wel te eten, maar het is niet mijn nummer 1-merk.
Wat is dan je nummer 1-merk?
Groetjes, Antje

Offline Laura

  • **
  • 81
  • Geslacht: Vrouw
Re:Valess
« Reactie #422 Gepost op: 07 februari 2008, 20:34:55 »
Weet ik eigenlijk niet. Momenteel is het Quorn (het was de eerste vleesvervanger die ik ooit kreeg, thank god voor de vleesvervanger!), maar ik gebruik Goodbite pas sinds enkele weken. Misschien gaat 'ie Quorn van de eerste plaats verstoten.

butterfly

Re:Valess
« Reactie #423 Gepost op: 11 februari 2008, 21:15:06 »
ik vind valess wel lekker! En vooral die nieuwe met een of andere witte kaas erin..

Offline V

Re:Valess
« Reactie #424 Gepost op: 25 februari 2008, 18:59:20 »
het zijn altijd de meisjes die bedenken dat er minder vlees gegeten moet worden

Hee hee hee ho ho ho niet waar!
Sterker nog, mijn vader was altijd vóór vegetarisme maar het is er met de stugheid van mijn moeder bij ons thuis nooit doorgekomen. Uiteindelijk ben ik vegetariër geworden toen mijn vriend (toen nog 'leuke jongen') vegetarier bleek te zijn. Ik at toentertijd al praktisch alleen nog maar koe, maar toch.

Offline @rno

  • *****
  • 2.330
  • Geslacht: Man
Re:Valess
« Reactie #425 Gepost op: 25 februari 2008, 19:09:57 »
het zijn altijd de meisjes die bedenken dat er minder vlees gegeten moet worden

Hee hee hee ho ho ho niet waar!
Sterker nog, mijn vader was altijd vóór vegetarisme maar het is er met de stugheid van mijn moeder bij ons thuis nooit doorgekomen. Uiteindelijk ben ik vegetariër geworden toen mijn vriend (toen nog 'leuke jongen') vegetarier bleek te zijn. Ik at toentertijd al praktisch alleen nog maar koe, maar toch.

Is het anders de kok in huis, die bepaalt wat er gegeten word?
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline V

Re:Valess
« Reactie #426 Gepost op: 25 februari 2008, 19:28:06 »
het zijn altijd de meisjes die bedenken dat er minder vlees gegeten moet worden

Hee hee hee ho ho ho niet waar!
Sterker nog, mijn vader was altijd vóór vegetarisme maar het is er met de stugheid van mijn moeder bij ons thuis nooit doorgekomen. Uiteindelijk ben ik vegetariër geworden toen mijn vriend (toen nog 'leuke jongen') vegetarier bleek te zijn. Ik at toentertijd al praktisch alleen nog maar koe, maar toch.

Is het anders de kok in huis, die bepaalt wat er gegeten word?


Ook dat niet ;)
Goed, mijn vader mocht nooit koken, mijn moeder roestte vast in haar dinsdag-chili-con-smerige-carne-en-donderdag-speklappen-zonder-zout-regime.
Maar ik ben nu wel degene die kookt. (Mijn vriend is nooit zo goed met smaken combineren. Kan prima koken hoor, maar is heel basic, en da's niet helemaal mijn stijl.)

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Valess
« Reactie #427 Gepost op: 26 februari 2008, 01:17:52 »
het zijn altijd de meisjes die bedenken dat er minder vlees gegeten moet worden

Hee hee hee ho ho ho niet waar!
 
Wel volledig quoten he. Ik zei dat van de mensen die ik ken het altijd de meisjes zijn. En dat is gewoon waar want jouw vader en vriend ken ik helemaal niet.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Sofia

Re:Valess
« Reactie #428 Gepost op: 16 maart 2008, 22:33:33 »
Weet ik eigenlijk niet. Momenteel is het Quorn (het was de eerste vleesvervanger die ik ooit kreeg, thank god voor de vleesvervanger!), maar ik gebruik Goodbite pas sinds enkele weken. Misschien gaat 'ie Quorn van de eerste plaats verstoten.

Goodbite? Nog nooit van gehoord, waar haal je dat? :)

Ik vind de Valess tomaat-mozzarella trouwens erg lekker!

Juffrouw Ooievaar

Re:Valess
« Reactie #429 Gepost op: 17 maart 2008, 08:32:32 »
Weet ik eigenlijk niet. Momenteel is het Quorn (het was de eerste vleesvervanger die ik ooit kreeg, thank god voor de vleesvervanger!), maar ik gebruik Goodbite pas sinds enkele weken. Misschien gaat 'ie Quorn van de eerste plaats verstoten.

Goodbite? Nog nooit van gehoord, waar haal je dat? :)

Ik vind de Valess tomaat-mozzarella trouwens erg lekker!


C 1000

Offline Wup

  • ***
  • 138
  • Geslacht: Vrouw
Re:Valess
« Reactie #430 Gepost op: 19 maart 2008, 00:34:09 »
Citaat
Wel volledig quoten he. Ik zei dat van de mensen die ik ken het altijd de meisjes zijn. En dat is gewoon waar want jouw vader en vriend ken ik helemaal niet.
Hier ook beide dochters vega, manlief en oudste zoons ronduit carni. jongste zoon en ik half.  :-\
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2008, 13:25:56 door Sander »
Dit jaar wil ik helderheid!

Sofia

Re:Valess
« Reactie #431 Gepost op: 19 maart 2008, 20:26:35 »
Weet ik eigenlijk niet. Momenteel is het Quorn (het was de eerste vleesvervanger die ik ooit kreeg, thank god voor de vleesvervanger!), maar ik gebruik Goodbite pas sinds enkele weken. Misschien gaat 'ie Quorn van de eerste plaats verstoten.

Goodbite? Nog nooit van gehoord, waar haal je dat? :)

Ik vind de Valess tomaat-mozzarella trouwens erg lekker!


C 1000

Ah, oke. Bedankt! Binnenkort maar eens langsgaan dan.

Offline Lona

  • ****
  • 812
  • Geslacht: Vrouw
Re:Valess
« Reactie #432 Gepost op: 15 april 2008, 18:09:31 »
ik had die nieuwe gekocht met milner kaas, blech!
Ik vind alleen die hele simpele, zonder paneer of iets erom te eten en dan op de BBQ in de zomer. De rest vind ik allemaal vies. Ik vond ze alleen lekker toen ik net vegetarier was.
"It does not do to dwell on dreams and forget to live". Dumbledore. :witch2:

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Valess
« Reactie #433 Gepost op: 05 mei 2009, 19:35:22 »
Valess heeft nu ook 'ready to wok', zelf groente toevoegen. Best lekker.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Valess
« Reactie #434 Gepost op: 06 mei 2009, 18:02:02 »
Ik had laatst een redelijk nieuwe met camembert. Die was voor een keertje best aardig.
,,,,فلافل

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Valess
« Reactie #435 Gepost op: 07 mei 2009, 00:50:51 »
Had eigenlijk nog nooit iets lekkers van Valess gehad en had me bíjna voorgenomen het ook nooit meer te proberen,.... Komen ze met ready to wok! Het zag er te leuk uit om niet te proberen en ik heb nog lopen smullen ook. (maar ben dan ook echt geen keukenprinses en dus snel tevreden).

Lisetthe

Re:Valess
« Reactie #436 Gepost op: 08 mei 2009, 08:48:25 »
Dat Goodbite lijkt mij ook wel wat, maar ik heb het nog nooit in de schappen gezien. Hier zit dan ook nergens (voor zover ik weet) een c1000.

Ik vind Valess, maar ik ben ook nog niet zo heel lang vegetarier, daar zal het aan liggen ;)
Maar tegenwoordig experimenteer ik ook wel eens met tofu, de reslutaten zijn van heel goor, naar erg lekker gegaan :)

Verder vind ik de vleesvervangers van de AH ook wel goed!

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Valess
« Reactie #437 Gepost op: 08 mei 2009, 21:21:41 »
Ik vind Valess, maar ik ben ook nog niet zo heel lang vegetarier, daar zal het aan liggen ;)

Je vindt Valess....?

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Valess
« Reactie #438 Gepost op: 08 mei 2009, 21:49:54 »
Hopelijk weet ze Goodbite ook nog een keer te vinden!

Lisetthe

Re:Valess
« Reactie #439 Gepost op: 12 mei 2009, 12:24:41 »
hahaah ik bedoel: Ik vind Valless zeker wel lekker :) Wel duur trouwens!