Vegatopia Forum

Vleesvervangers

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline chantalv80

  • ****
  • 911
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #100 Gepost op: 12 oktober 2012, 14:46:35 »
Dat klopt. Aan die fingers zit/zat een chemisch smaakje  :(
Want a sugarcube?

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Vivera producten
« Reactie #101 Gepost op: 12 oktober 2012, 14:56:10 »
Die kaasburger vd Aldi is bij mijn jongste ook favo. Die vreet ervan alsof ze een bouwvakker is :P Ik betaal bij mijn Aldi trouwens €1,69 voor 2 burgers.

Ik heb hem vandaag weer eens gehaald, na maanden tijd, de prijs is inderdaad verlaagd naar €1,69. Ik heb het erg gemist. Ik heb vandaag direct 2 pakjes gekocht.

Re:Vivera producten
« Reactie #102 Gepost op: 18 oktober 2012, 17:39:50 »
gisteren de vivera kaasschnitzel gebakken, was erg lekker! goeie kaassmaak en lekker krokant korstje
en supersnel te maken in de pan
Enige nadeel is dat ze wat klein zijn.. aan 1 heb ik er niet genoeg wil er dan 1.5!

Precies zoals ik al zei. Ik kan je wel een andere kaasschnitzel aanraden van een andere merk. Het is te koop in Aldi, hun eigen vegamerk, Soygood (vegetarische kaasburger)

Ik kon helaas geen goede link vinden. Er zijn 4-5 verschillende Soygood (balletjes, burger, kaasburger, groenteburger, schnitzel) te koop in Aldi. Maar deze kaasschnitsel vond ik wel lekker en de prijs is ook lager. Toen ik laatste keer kocht, paar maanden terug, had ik ongeveer €1,80 betaald. Deze zijn ook klein, maar kwa prijs is het zeker redelijk.

Thx voor de tip, ga morgen even langs de aldi


Vanavond ga ik een sateschniztel van vivera proberen hoop dat ie smaakt!
iemand em allis gebakken?

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Vivera producten
« Reactie #103 Gepost op: 18 oktober 2012, 17:44:10 »
gisteren de vivera kaasschnitzel gebakken, was erg lekker! goeie kaassmaak en lekker krokant korstje
en supersnel te maken in de pan
Enige nadeel is dat ze wat klein zijn.. aan 1 heb ik er niet genoeg wil er dan 1.5!

Precies zoals ik al zei. Ik kan je wel een andere kaasschnitzel aanraden van een andere merk. Het is te koop in Aldi, hun eigen vegamerk, Soygood (vegetarische kaasburger)

Ik kon helaas geen goede link vinden. Er zijn 4-5 verschillende Soygood (balletjes, burger, kaasburger, groenteburger, schnitzel) te koop in Aldi. Maar deze kaasschnitsel vond ik wel lekker en de prijs is ook lager. Toen ik laatste keer kocht, paar maanden terug, had ik ongeveer €1,80 betaald. Deze zijn ook klein, maar kwa prijs is het zeker redelijk.

Thx voor de tip, ga morgen even langs de aldi


Vanavond ga ik een sateschniztel van vivera proberen hoop dat ie smaakt!
iemand em allis gebakken?

Graag gedaan. ALs ik naar Aldi ga, dan koop ik alleen producten van Soygood, verder vind ik Aldi niet zo een interressante supermarkt voor mij.

Die saté van Vivera had ik alleen 1x gemaakt ooit, lange tijd terug. Persoonlijk vond ik het niet de beste product van Vivera. Ik vond het wel lkkr.

Re:Vivera producten
« Reactie #104 Gepost op: 18 oktober 2012, 18:12:07 »
haha na ik laat het je weten!!
wat is jouwfavo vivera product dan btw??

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Vivera producten
« Reactie #105 Gepost op: 18 oktober 2012, 18:27:39 »
haha na ik laat het je weten!!
wat is jouwfavo vivera product dan btw??

Mijn top vivera producten, op willigkeurige volgorde
-Vivera Grillworsten ambachtelijk
www.vivera.com/product/vega/vivera-grillworsten-ambachtelijk/
-Vivera Zigeunerschnitzel
www.vivera.com/product/vega/zigeunerschnitzel/
-Vivera Frikandel
www.vivera.com/product/vega/vivera-frikandel/
-Vivera Spicey Bean burger
www.vivera.com/product/plantaardig/spicey-bean-burger/
-Vivera Fingers gevuld met zoete chilisaus
www.vivera.com/product/vega/vivera-fingers-gevuld-met-zoete-chilisaus/

Ik kan moeilijk kiezen welke de beste is, er zijn meerdere producten die ik lkkr vind, die ik niet heb opgenoemd hierboven.
Soms gebruik ik Vivera Wokreepjes naturel met een mixsaus van een andere merk.


Deze moet ik nog proberen. Ik kan ze helaas niet in mijn supermarkt vinden
-Vivera Chickenstyle filet
www.vivera.com/product/vega/vivera-chickenstyle-filet/
-Vivera Filet Beefstyle
www.vivera.com/product/vega/vivera-filet-beefstyle/

Vandaag at ik bijvoorbeeld
-Vivera Mini Hapjes
www.vivera.com/product/vega/vivera-mini-hapjes/

Re:Vivera producten
« Reactie #106 Gepost op: 18 oktober 2012, 19:36:02 »
net de schnitzel met satesaus gehad en vond em erg lekker, krokant en een lekker pindasaus smaakje!! (had alleen miss net WAT meer pindasaus ingemogen!) maar ga hem zeker nog een keer proberen

oe die spciy bean heb ik ook nog liggen (deen 2e halfe prijs wat ingeslagen)
daar moet ik nog wat lekkers bij verzinnen wat ik erbij eet!

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Vivera producten
« Reactie #107 Gepost op: 23 oktober 2012, 16:23:26 »
Vandaag was ik bij Deen toevallig en daar heb ik de chicken filet van Vivera gekocht. Helaas was er geen aanbieding dit keer ervoor. Ik ben benieuwd hoe het smaakt.

Re:Vivera producten
« Reactie #108 Gepost op: 25 oktober 2012, 18:38:19 »
Vandaag was ik bij Deen toevallig en daar heb ik de chicken filet van Vivera gekocht. Helaas was er geen aanbieding dit keer ervoor. Ik ben benieuwd hoe het smaakt.

en hoe smaakte die??

ik heb gisteren voor t eerst de Vivera Spicey Bean burger gemaakt maar vond die een beetje tegenvallen, vond de bonen erin wat droog en meleg.. die zou ik niet nog een keer kopen!

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Vivera producten
« Reactie #109 Gepost op: 25 oktober 2012, 20:15:17 »
Vandaag was ik bij Deen toevallig en daar heb ik de chicken filet van Vivera gekocht. Helaas was er geen aanbieding dit keer ervoor. Ik ben benieuwd hoe het smaakt.

en hoe smaakte die??

ik heb gisteren voor t eerst de Vivera Spicey Bean burger gemaakt maar vond die een beetje tegenvallen, vond de bonen erin wat droog en meleg.. die zou ik niet nog een keer kopen!

chicken filet van Vivera was wel lekker, maar ik zou het geen echt vega-chicken fliet noemen, het smaak niet eens een beetje naar kip. Maar het is zkr waard om te proberen. Ik vind de vega-chicken van Vomar supermarkt en de vegetarische slager lekkerder

Jammer van de bean burger, ik vind die wel lkkr, maar smaken verschillen eenmaal
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2012, 20:18:35 door Dennis23 »

Offline chantalv80

  • ****
  • 911
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #110 Gepost op: 26 oktober 2012, 12:35:45 »
Vandaag was ik bij Deen toevallig en daar heb ik de chicken filet van Vivera gekocht. Helaas was er geen aanbieding dit keer ervoor. Ik ben benieuwd hoe het smaakt.

en hoe smaakte die??

ik heb gisteren voor t eerst de Vivera Spicey Bean burger gemaakt maar vond die een beetje tegenvallen, vond de bonen erin wat droog en meleg.. die zou ik niet nog een keer kopen!

chicken filet van Vivera was wel lekker, maar ik zou het geen echt vega-chicken fliet noemen, het smaak niet eens een beetje naar kip.

Maar het ruikt wel naar kip :P
Want a sugarcube?

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Vivera producten
« Reactie #111 Gepost op: 26 oktober 2012, 16:19:23 »
Vandaag was ik bij Deen toevallig en daar heb ik de chicken filet van Vivera gekocht. Helaas was er geen aanbieding dit keer ervoor. Ik ben benieuwd hoe het smaakt.

en hoe smaakte die??

ik heb gisteren voor t eerst de Vivera Spicey Bean burger gemaakt maar vond die een beetje tegenvallen, vond de bonen erin wat droog en meleg.. die zou ik niet nog een keer kopen!

chicken filet van Vivera was wel lekker, maar ik zou het geen echt vega-chicken fliet noemen, het smaak niet eens een beetje naar kip.

Maar het ruikt wel naar kip :P

Ik moet toegeven dat ik wel beetje verkouden ben. Maar ik denk dat ik de vega kip gewen ben van de Vega-slager en van Vomar supermarkt. :)

Offline Antje

  • ****
  • 701
  • Geslacht: Vrouw
    • Idril.nl
Re:Vivera producten
« Reactie #112 Gepost op: 27 oktober 2012, 00:28:52 »
Vivera Mini Hapjes voegen wij toe aan een gourmet. Lekker makkelijk. ;)
Groetjes, Antje

Re:Vivera producten
« Reactie #113 Gepost op: 08 november 2012, 17:40:19 »
zometeen de rijstburer proberen, ben beniewud!

Re:Vivera producten
« Reactie #114 Gepost op: 19 november 2012, 18:22:50 »
De rijstburger is erg lekker!!

zag vandaag een ''nieuw'' product van vivera in mijnssupermarkt liggen

vivera maisfilet

weet nog niet precies wat ik ermee ga doen maar lijkt me erg lekker!!

Re:Vivera producten
« Reactie #115 Gepost op: 27 november 2012, 20:35:35 »
mini hapjes, spicey bean burger, falafel, gekruide wokreepjes of zigeuner schnitzel, vegetarisch, pak 175-240 gram

deze week 1 euro bij de c1000!

Offline chantalv80

  • ****
  • 911
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vivera producten
« Reactie #116 Gepost op: 27 november 2012, 23:23:26 »
mini hapjes, spicey bean burger, falafel, gekruide wokreepjes of zigeuner schnitzel, vegetarisch, pak 175-240 gram

deze week 1 euro bij de c1000!

"Nog een euro.....nóg een euro"
Want a sugarcube?

Offline Antje

  • ****
  • 701
  • Geslacht: Vrouw
    • Idril.nl
Re:Vivera producten
« Reactie #117 Gepost op: 06 december 2012, 11:03:22 »
Helaas waren bij ons de Vivera gourmet mini hapjes de hele tijd uitverkocht. :( Jammer!
Groetjes, Antje

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.594
Re:Vivera producten
« Reactie #118 Gepost op: 17 december 2012, 16:48:12 »
Nu heb ik de ministukjes wel in de koelkast liggen, dus we gaan ze vandaag eens uitproberen!

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Vivera producten
« Reactie #119 Gepost op: 08 januari 2013, 19:23:11 »
Ik at de Viverafrikandel en vond hem erg lekker. Toch gek, vroeger waren Vivera-producten helemaal niet lekker, herinner ik me, ik ga nog eens een Vivera-iets proberen.
,,,,فلافل