Die kaasburger vd Aldi is bij mijn jongste ook favo. Die vreet ervan alsof ze een bouwvakker is Ik betaal bij mijn Aldi trouwens €1,69 voor 2 burgers.
Citaat van: casper24 op 10 oktober 2012, 19:34:42gisteren de vivera kaasschnitzel gebakken, was erg lekker! goeie kaassmaak en lekker krokant korstjeen supersnel te maken in de panEnige nadeel is dat ze wat klein zijn.. aan 1 heb ik er niet genoeg wil er dan 1.5!Precies zoals ik al zei. Ik kan je wel een andere kaasschnitzel aanraden van een andere merk. Het is te koop in Aldi, hun eigen vegamerk, Soygood (vegetarische kaasburger)Ik kon helaas geen goede link vinden. Er zijn 4-5 verschillende Soygood (balletjes, burger, kaasburger, groenteburger, schnitzel) te koop in Aldi. Maar deze kaasschnitsel vond ik wel lekker en de prijs is ook lager. Toen ik laatste keer kocht, paar maanden terug, had ik ongeveer €1,80 betaald. Deze zijn ook klein, maar kwa prijs is het zeker redelijk.
gisteren de vivera kaasschnitzel gebakken, was erg lekker! goeie kaassmaak en lekker krokant korstjeen supersnel te maken in de panEnige nadeel is dat ze wat klein zijn.. aan 1 heb ik er niet genoeg wil er dan 1.5!
Citaat van: Dennis23 op 11 oktober 2012, 10:30:45Citaat van: casper24 op 10 oktober 2012, 19:34:42gisteren de vivera kaasschnitzel gebakken, was erg lekker! goeie kaassmaak en lekker krokant korstjeen supersnel te maken in de panEnige nadeel is dat ze wat klein zijn.. aan 1 heb ik er niet genoeg wil er dan 1.5!Precies zoals ik al zei. Ik kan je wel een andere kaasschnitzel aanraden van een andere merk. Het is te koop in Aldi, hun eigen vegamerk, Soygood (vegetarische kaasburger)Ik kon helaas geen goede link vinden. Er zijn 4-5 verschillende Soygood (balletjes, burger, kaasburger, groenteburger, schnitzel) te koop in Aldi. Maar deze kaasschnitsel vond ik wel lekker en de prijs is ook lager. Toen ik laatste keer kocht, paar maanden terug, had ik ongeveer €1,80 betaald. Deze zijn ook klein, maar kwa prijs is het zeker redelijk.Thx voor de tip, ga morgen even langs de aldiVanavond ga ik een sateschniztel van vivera proberen hoop dat ie smaakt!iemand em allis gebakken?
haha na ik laat het je weten!!wat is jouwfavo vivera product dan btw??
Vandaag was ik bij Deen toevallig en daar heb ik de chicken filet van Vivera gekocht. Helaas was er geen aanbieding dit keer ervoor. Ik ben benieuwd hoe het smaakt.
Citaat van: Dennis23 op 23 oktober 2012, 16:23:26Vandaag was ik bij Deen toevallig en daar heb ik de chicken filet van Vivera gekocht. Helaas was er geen aanbieding dit keer ervoor. Ik ben benieuwd hoe het smaakt.en hoe smaakte die??ik heb gisteren voor t eerst de Vivera Spicey Bean burger gemaakt maar vond die een beetje tegenvallen, vond de bonen erin wat droog en meleg.. die zou ik niet nog een keer kopen!
Citaat van: casper24 op 25 oktober 2012, 18:38:19Citaat van: Dennis23 op 23 oktober 2012, 16:23:26Vandaag was ik bij Deen toevallig en daar heb ik de chicken filet van Vivera gekocht. Helaas was er geen aanbieding dit keer ervoor. Ik ben benieuwd hoe het smaakt.en hoe smaakte die??ik heb gisteren voor t eerst de Vivera Spicey Bean burger gemaakt maar vond die een beetje tegenvallen, vond de bonen erin wat droog en meleg.. die zou ik niet nog een keer kopen!chicken filet van Vivera was wel lekker, maar ik zou het geen echt vega-chicken fliet noemen, het smaak niet eens een beetje naar kip.
Citaat van: Dennis23 op 25 oktober 2012, 20:15:17Citaat van: casper24 op 25 oktober 2012, 18:38:19Citaat van: Dennis23 op 23 oktober 2012, 16:23:26Vandaag was ik bij Deen toevallig en daar heb ik de chicken filet van Vivera gekocht. Helaas was er geen aanbieding dit keer ervoor. Ik ben benieuwd hoe het smaakt.en hoe smaakte die??ik heb gisteren voor t eerst de Vivera Spicey Bean burger gemaakt maar vond die een beetje tegenvallen, vond de bonen erin wat droog en meleg.. die zou ik niet nog een keer kopen!chicken filet van Vivera was wel lekker, maar ik zou het geen echt vega-chicken fliet noemen, het smaak niet eens een beetje naar kip. Maar het ruikt wel naar kip
mini hapjes, spicey bean burger, falafel, gekruide wokreepjes of zigeuner schnitzel, vegetarisch, pak 175-240 gram deze week 1 euro bij de c1000!