Vegatopia Forum

Babysittarief afhankelijk van het aantal kinderen?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sterreke

Babysittarief afhankelijk van het aantal kinderen?
« Gepost op: 27 december 2011, 13:44:38 »
Hallo ik heb een heel verantwoordelijke dochter van 15 jaar. Ze is nu net begonnen met babysitten bij kennissen.  Op de ene plaats gaat ze steeds s avonds bij twee kinderen van 6 en 9 babysitten.  Daar krijgt ze 3 euro per uur.  Op de andere plaats gaat ze van 6 tot 12 s morgens opletten op 4 kinderen, waaronder 1 mentaal gehandicapt kindje.  De kinderen zijn 4, 5 , 7 en 8.  Ook daar krijgt ze 3 euro per uur.  Zelf vind ik dat ze hier heel hard moet werken voor deze centen.  Maar wat zijn de gangbare prijzen?  Is dit ook afhankelijk van het aantal kinderen?  Eventueel een gehandicapt kindje ?  Of ook van de leeftijd van de babysit?

Re:Babysittarief afhankelijk van het aantal kinderen?
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2011, 13:53:46 »
Hm ja, dat heeft wel heel erg weinig raakvlak met vegetarisch he? Maar omdat je je er speciaal voor geregistreerd hebt: misschien heb je wat aan deze discussie? Had je natuurlijk ook zelf kunnen vinden als je de onderwerpen even was langsgelopen.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Babysittarief afhankelijk van het aantal kinderen?
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2011, 13:59:11 »

Offline MaartenP

  • ***
  • 191
  • Geslacht: Man
Re:Babysittarief afhankelijk van het aantal kinderen?
« Reactie #3 Gepost op: 27 december 2011, 18:40:58 »
Zou zo'n 15 jarige niet ook voor 3.50 per uur je huis komen schoonmaken? Dat lijkt me wel wat!

Offline Sedna

  • ***
  • 160
  • Geslacht: Vrouw
Re:Babysittarief afhankelijk van het aantal kinderen?
« Reactie #4 Gepost op: 03 juni 2012, 14:57:39 »
Als wij oppas huren voor de avond is dat 5 euro per uur maar dan is dit wel een dame die wat ouder is dan 15 met de nodige ervaring. Deze oppas is voor als we uit willen.

Voor de gastouder is het 4 euro per uur per kind maar dan krijg ik ook geld via de belastingdienst terug. Daarbij heeft de gastouder ook diploma’s en moet aan verschillende eisen voldoen.

Dit is dus wat ik betaal voor de oppas.
Als ieder mens zijn stukje vlees zelf zou moeten schieten, dan zouden er veel meer vegetariërs zijn.