Jouw jezelf aangepraatte leed, voortkomend over dagenlang mijmeren over de bio-industrie vergelijk je met gevoel van dág na dág een naaste verliezen? Man je weet niet waar je over praat en ik wálg van je!
Ik weet drommels goed hoe ik me voel door al dat leed in de wereld. Jij kan je blijkbaar niet indenken dat het voor mij voelt alsof ik elke dag een naaste verlies (en ik heb heus wel mensen verloren als je denkt van niet... pas geleden nog mijn oma...). Het leed wat ik zie, wat ik elke dag weer zie, is enorm, de pijn die ik er door ervaar, de nachten die ik wakker lig. Hoe graag zou ik niet weg gaan van die pijn... maar dat is de makkelijke weg... dieren hebben daarin totaal geen keuze...
Dee: Zeg zeg, Draak helpt in zijn eentje het imago van de gemiddelde dierenvriend om zeep. Dus daar mag over gemopperd worden!
Waarom wil je mijn reactie direct plaatsen als reactie van een gemiddelde dierenvriend? Ga je ook direct elke uitspraak van een moslim als gemiddelde reactie van alle moslims beschouwen?
Daarnaast zijn er veel gradaties van 'dierenvriend'.
Overigens had karenvh maar vandaag ook bij het BPRC moeten staan. Het geschreeuw van apen die vanuit het BPRC komen gaan door merg en been. Verschrikkelijk de gedachte erbij, dat er op dat moment dierproeven worden uitgevoerd in dat centrum. Apen die weggerukt worden bij hun familieleden en waar pijnlijke proeven op uitgevoerd worden. Dan snap je misschien wel hoe ik het voel. Maar misschien ook niet.