Vegatopia Forum

Lunchtips regio Zuid-Holland

Kiwi

Lunchtips regio Zuid-Holland
« Gepost op: 28 april 2005, 14:06:08 »
Samen met een collega buiten wezen lunchen. We hebben onszelf schandalig laten verwennen bij Open, een klein restaurantje in het centrum van Rotterdam. Een lekkere salade (wilde spinazie, gegrilde geitenkaas, pecannoten, pijnboompitten, cherrytomaatjes, sla en honingdressing) met dikgesneden donker brood en een glas verse muntthee. Voor herhaling vatbaar! :hungry:

mirrie

Re:Lunchtips regio Zuid-Holland
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2006, 17:20:13 »
In Rotterdam

Bazar
Witte de Withstraat 16
http://www.hotelbazar.nl

Maandag t/m donderdag van 08.00 uur tot 01.00 uur
Vrijdag van 08.00 uur tot 02.00 uur
Zaterdag van 09.00 uur tot 02.00 uur
Zon- en feestdagen van 09.00 uur tot 24.00 uur

Ongeveer 6 vegetarische gerechten (broodjes o.a. falafel, salades en gevulde omelet). Broodjes rond de 4 euro, omelet rond de 5,50 en salades rond de 7,50.

Bio café in de Groene Passage
Hier kun je lekker vegetarisch lunchen. Volgens mij zijn alle gerechten vegetarisch (en biologisch). Je kunt hier bijvoorbeeld vegetarische saucijzenbroodjes eten.

LUNCHTIME 12.00 – 14.00

Het lunchaanbod van broodjes, salades en dagsoepen is verkrijgbaar vanaf 11.00. Vanaf 12.00 is er ook een warm lunchgerecht voor de lunchpauze tot 14.00. De broodjes blijven verkrijgbaar tot ca. 15.00. Voor het warme lunchgerecht en de saladebar is de prijs per gewicht.

Prijzen zou ik niet zo snel weten uit mijn hoofd, maar ik gok een broodje tussen 3 en 4 euro. Het is niet duur in ieder geval.

Mariniersweg 9 - 33
3011 NB Rotterdam
http://www.degroenepassage.nl

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #2 Gepost op: 16 augustus 2006, 13:43:46 »
Deze werd ooit aangemeld voor de restaurantgids, maar is een lunchadresje:

Benjamins Bagels & Coffee
Voldersgracht 14
2611 ET Delft
telefoon (015) 213 51 82

openingstijden=keuken open 08.00~17.00, zo~ma vanaf 11.00, vr tot 21.00, za 07.00~21.00

Heerlijke versbereide bagels.. ruime keuze vegetarische bagels en ouderwets gezellig interieur. Bij warm weer op het terras eten. Toppertje!

Offline Agnesje

• 278
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2006, 13:08:30 »
Bericht stond ook al in een andere draad:
Pas een leuk lunchcafeetje ontdekt in Delft:
Lunch-cafe Vrij : zie ook de site: www.lunchcafevrij.nl

Ze zijn een beetje portugees georienteerd en zo is het ook ingericht (mooie vloer met tegels en portugese muziek).

Ze hebben: goeie koffie, lekkere broodjes oa. foccacia met gegrilde groenten, ciabatta met gegrilde pompoen, quesedilla uit de oven, Verschillende soepen ( oa paprikasoep), salades en ook heerlijke gebakjes. Vooral het portugese gebakje pastel de nata is lekker !

openingstijden: iedere dag, zie site !!

Agnesje

Frank

« Reactie #4 Gepost op: 11 maart 2010, 14:37:14 »
Bio café in de Groene Passage

[...]

Mariniersweg 9 - 33
3011 NB Rotterdam
http://www.degroenepassage.nl

een ongenadeloze topic kick, maar ik moest gisteren in Rotterdam zijn en dankzij deze site had ik het bestaan van De Groene Passage gevonden (waarvoor dank) en ik heb daar heerlijk gegeten. Het concept vind ik ook erg goed, je betaalt voor wat je eet; ze zetten je bord op een weegschaal en aan de hand daarvan wordt de prijs bepaald. Een prijs die naar mijn idee zeer schappelijk is, voor een kop soep en een flink bord betaald ik 11 euro. De openingstijden zijn inmiddels ook een stuk beter; je kan er nu ook dineren :)

Heel die Groene Passage is ook een aanrader, naast het café (wat nu Spirit heet), is er een zeer uitgebreide natuurvoedingssupermarkt, een wereldwinkel, een woonwinkel en nog meer. Voor Rotterdammers waarschijnlijk allang bekend, maar voor mensen van buiten Rotterdam, die er een keer belanden zeker een aanrader!