Vegatopia Forum

Groningen

viv

Re:Groningen
« Reactie #20 Gepost op: 09 juli 2005, 23:27:45 »
De world wide wrap is ook een aanrader ;)
meerdere wraps kun je daar vegetarisch bestellen
voor nog geen 10 euro een hele maaltijd (wrap, salade en een smoothie) mmmm  ;D

Offline Sharon

• **
  • 56
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 22 december 2005, 07:34:55 »
De world wide wrap is toch van honig of knorr ofzoiets?
Dus dan heb je geen vegetarische tortilla sausmixen eaar ze het mee maken. Ik zou daar maar eens goed naar vragen daar. Want in de winkel kan ik ze niet kopen de WWwraps omdat er iets dierlijks inzit (kom nu even niet erop wat dan precies).

Offline Monique

• 3.427
« Reactie #22 Gepost op: 22 december 2005, 18:21:23 »
Op het stukje naar de Westerhaven zit zo'n fastfood-tacotent. Ik denk dat ze die bedoelt.

Offline Indira

• 520
« Reactie #23 Gepost op: 22 december 2005, 18:25:56 »
world wide wrap zit volgens mij in de Oosterstraat..
Za Zemiata!

Offline Sanja

• Forumkenner 2005
  • 2.541
« Reactie #24 Gepost op: 22 december 2005, 19:39:14 »
Ja, die in de Westerhaven heet Platos Tipicos (oid).

Ik vraag me trouwens af of World Wide Wrap (in de Oosterstraat) wel 'van' Honig is. Ze hebben in ieder geval een ander logo.
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Sharon

• **
  • 56
« Reactie #25 Gepost op: 27 december 2005, 23:32:02 »
Op het stukje naar de Westerhaven zit zo'n fastfood-tacotent. Ik denk dat ze die bedoelt.

WWW zit inderdaad in de oosterstraat (als de oosterstraat de straat is van de febo en four roses). En die andere bij de westerhaven heeft naar mijn idee geen vegetarische tortillas. Er staat zelfs in een andere thread die ik vorige week heb gelezen dat in al hun tortilla's reuzel is verwerkt.
Ik heb ze in ieder geval een mailtje gestuurd met hun vegetarische maaltijden, maar tot op heden nog niets gehoord.

Helenofg

« Reactie #26 Gepost op: 24 februari 2006, 17:28:29 »
Ik zie nu pas dat er iemand heeft gereageerd op een stukje uit 2004. Javaans eetcafé heeft (altijd) iets vegetarisch op de kaart staan, tahoe en tempe. Bij de 4 rozen: " Heb wel eens op de kaart gekeken bij de Four Roses: alleen gerechten met kaas." maken ze alles vers en kan de kaas er gewoon af. Is er al iemand die de Wagamama heeft getest?

Offline Monique

• 3.427
« Reactie #27 Gepost op: 24 februari 2006, 17:39:40 »
Is er al iemand die de Wagamama heeft getest?

Inderdaad, ik dus. Het viel niet tegen, maar was ook niet zo bijzonder vond ik... Ik had iets van gebakken noodles, maar wat mij betreft had het ook volkoren spaghetti met pittige tomatensaus, winterpeen en peultjes kunnen heten ipv iets moeilijks Japans. Ik weet niet of ik er nog eens heen zal gaan. Kan het verschillen van locatie tot locatie, of heb ik gewoon het verkeerde gerecht gekozen?

Mijn vriend had iets van gebakken rijst met ei, ook niet heel spannend met daarbij misosoep (wel lekker) en pickles, maar dat waren 6 ministukjes die je met het blote ook bijna niet kon vinden.

Bovendien vond ik het meisje wat bediende een beetje overdreven gemaakt aardig, maar dat doet er op zich niet zo heel veel toe. Ik moet nog even nadenken of ik de mensa-achtige inrichting nou wel of niet kan waarderen.

Prijs-kwaliteit verhouding vond ik maar zo-zo.

Offline Sanja

• Forumkenner 2005
  • 2.541
« Reactie #28 Gepost op: 24 februari 2006, 21:22:19 »
Bij de 4 rozen: " Heb wel eens op de kaart gekeken bij de Four Roses: alleen gerechten met kaas." maken ze alles vers en kan de kaas er gewoon af.

Meestal is de kaas de smaakmaker van dat soort gerechten...

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #29 Gepost op: 26 februari 2006, 22:36:34 »
Ik vind Wagamama erg leuk. Maar da's die in Amsterdam. Ik dacht dat ze allemaal ongeveer het zelfde waren. Maar in Amsterdam is alles erg duur, dus dat maakt Wagamama een goede prijs-kwaliteitverhouding. In andere steden is dat misschien anders.
,,,,فلافل

wendy

« Reactie #30 Gepost op: 10 juli 2006, 14:51:41 »
weet iemand nog restaurants ed met (veel) keuze in vegetarisch/veganistisch eten?? omgeving groningen...
Gelukkig kan je tegenwoordig overal wel iets vegetarisch eten, maar ik eet ook geen kaas dus soms is dat nog wel eens een probleem...
wil wel eens eten in een restuarant waar ze alleen vega menus en eventueel voor mn vriend biologische menus hebben...

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #31 Gepost op: 10 juli 2006, 14:56:43 »

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #32 Gepost op: 10 juli 2006, 15:01:14 »
Ik kan Four Roses aanbevelen. Niet duur, wel lekker, met niet-roken afdeling, lekker centraal in Groningen gelegen.

wendy

« Reactie #33 Gepost op: 10 juli 2006, 15:40:08 »
thanx! veel keuze in die restaurant gids... vooral in de stad zelf... wordt dus ff vaak in de stad eten

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #34 Gepost op: 11 juli 2006, 13:46:04 »
hier is ook een Groningendraad.
,,,,فلافل

Offline Indira

• 520
« Reactie #35 Gepost op: 21 augustus 2006, 21:19:37 »
Zaterdagavond bij de Zevende Hemel in Groningen gegeten (zie (www.zevendehemel.nl), biologisch eten met lekkere gerechten voor vegetariers en ook veganisten (en ook vlees en vis menu's) en wijnen. Ik kreeg als veganiste aparte amuse (toastje olijftapenade ipv iets met kaas) en ook aangepaste garnituur etc.
Voorgerecht ' rijke salade' ; rucola, artisjok, olijf, verschillende noten, zongedr tomaat; hoofdgerecht portabello paddestoel (gevuld met verschillende groeten), met bieslooksaus, daarbij rijst, salade en broccoli.
Exclusief restaurantje, het was wel erg druk en vol, reserveren is dan ook zeker noodzakelijk. Er was live pianomuziek, wel ok, bediening ook wel, al was een van de obers duidelijk nieuw omdat hij niet echt wist wat veganisme inhield, terwijl ze standaard vegan gerechten op de kaart hebben.
Wat mij betreft een aanrader!  
Za Zemiata!

Offline Monique

• 3.427
« Reactie #36 Gepost op: 01 oktober 2006, 18:34:59 »
Ik ga vrijdag uit eten in Groningen en overweeg Land van Kokanje. Iemand persoonlijke ervaringen?

Offline Sanja

• Forumkenner 2005
  • 2.541
« Reactie #37 Gepost op: 01 oktober 2006, 18:52:28 »
Ow, ik ben jaloeoers! Echt heerlijk... Erg aardige bediening ook trouwens.

Echt, als je er nog nooit geweest bent: gáán!!

Offline Monique

• 3.427
« Reactie #38 Gepost op: 01 oktober 2006, 18:54:05 »
Ok  :D!

Aiko

« Reactie #39 Gepost op: 01 oktober 2006, 19:16:51 »
Echt, als je er nog nooit geweest bent: gáán!!

Jamaar, het is zó ver weg...!

Maar, wat maakt het restaurant zo speciaal? Ik zou denken, als het eten niet is om van over je nek te gaan, de prijzen redelijk zijn en de mensen daar die je aanspreken dat normaal kunnen, is elk restaurant toch interessant? Daarentegen, hoe populairder hoe duurder, wellicht...