Oh ja, helemaal vergeten! Misschien omdat het niet echt meer bij de fijne kookgebeurtenissen past
Mja, op zich was het best lekker, maar de boursin leek niet op boursin en de brie leek al helemaal niet op brie. Ik denk dat ik ze niet lang genoeg had laten staan. Er staat bij elk recept bij hoe lang je het ongeveer moet laten staan maar het is natuurlijk winter en daardoor werkt het allemaal wat minder snel. V. vond de brie wel al echt geweldig en heeft er een boel van gegeten. En toen waren we allebei een beetje misselijk daarna
Misschien dat het helemaal niet van de kaas kwam, maar we hebben allebei nog dat als we eraan terugdenken we een vervelend gevoel krijgen. Of nou ja, ik kon de boursin wel nog gewoon eten, maar aan de brie moest ik echt niet denken. Eigenlijk vreemd, want het enige echte verschil was dat er door de brie kokosvet ging. Kun je daar ziek van worden?
Ik ga de boursin zeker nog een keer maken en er dan geen dragon doorheen doen want dat was erg overheersend en dat vond ik niet echt lekker. En het is al heel lang geleden dat ik boursin at, maar ik weet zeker dat het niet zo naar dragon smaakte.
Vandaag ben ik begonnen met het maken van de Gruyère. Er staat ook een recept voor kaasfondue in het boek, dus als die zo niet lekker is dan maak ik er fondue van.