Vegatopia Forum

Algemene vragen over vegetarisme

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #240 Gepost op: 13 april 2006, 21:21:47 »
Het was te krijgen bij de Turkse Bakker op de Molukkenstraat en de Turkse Winkel daar (kom, hoe heet ie ook al weer, beide zo'n beetje naast de Boekenhoek) maar ik durf je niet zo goed meer ergens heen te sturen want dadelijk wordt het weer een Genco verhaal. Ik weet bijna zeker dat de Pers op de Rozengracht deze ook heeft, maar ja 'bijna zeker'.
,,,,فلافل

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #241 Gepost op: 14 april 2006, 00:25:01 »
Wat is er mis met af en toe naar het Gelderlandplein komen en in te slaan? Ik ken mensen die vanuit Almere komen, dus vanuit het centrum is niet zo ver.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.230
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #242 Gepost op: 14 april 2006, 00:41:09 »
Verkoopt AH Gelderlandplein die Choriatiki? Die heeft mijn Turk niet of althans, die heb ik er nooit gezien, en ik ben wel benieuwd.
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #243 Gepost op: 14 april 2006, 00:46:15 »
Wat is er mis met af en toe naar het Gelderlandplein komen en in te slaan? Ik ken mensen die vanuit Almere komen, dus vanuit het centrum is niet zo ver.

Werk jij op het Gelderlandplein? En het is inderdaad wel te fietsen. Voor welk product komen de mensen uit Almere eigenlijk, en heeft deze AH nou zo'n afwijkend assortiment? Ik vermoed trouwens dat CHoriatiki er ook bijzat.

De mevrouw van Maza zei dat de Makro en de Sligro hun producten verkopen (maar daar heb ik zelf niets aan) en ook 'De Coop in de Nierstraat, Nuri (=oosterse specialiteitenwinkel) in de Rijnstraat, Supermarkt Slot in de Kastelenstraat (dat is richting Amstelveen) '. Die Coop wou ik sowieso nog eens een keer heen.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #244 Gepost op: 14 april 2006, 10:35:12 »
De Choriatiki heb ik nog helemaal nooit gezien.
Ik ga zelf binnenkort eens naar de Pers, zal wel verslag uitbrengen.
,,,,فلافل

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #245 Gepost op: 14 april 2006, 17:05:06 »
Wat is er mis met af en toe naar het Gelderlandplein komen en in te slaan? Ik ken mensen die vanuit Almere komen, dus vanuit het centrum is niet zo ver.

Werk jij op het Gelderlandplein?
Ik werk daar idd, ik dacht dat jij dat wel wist. Er zitten een aantal dingen in het assortiment die verder nog maar bij 1 andere winkel in het assortiment zitten (die herken je heel makkelijk als cassiere, je kunt ze namelijk niet scannen) vooral koshere en japanse dingen, maar ook kalfsvlees.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #246 Gepost op: 10 juni 2006, 23:44:52 »
Verkoopt AH Gelderlandplein die Choriatiki? Die heeft mijn Turk niet of althans, die heb ik er nooit gezien, en ik ben wel benieuwd.

Ik had gehoopt dat Poek die naar het stranduitje bij zich had maar neeee. Heeft iemand de Maza choriatiki wel eens gezien? Bestaat ie eigenlijk wel?? Da's toch raar dat die nergens te krijgen is?
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2006, 23:45:04 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #247 Gepost op: 10 juni 2006, 23:50:01 »
Oftewel: Tomaat/Aubergine salade. Ik heb wel iets met Aubergine zien staan, maar er verder niet op gelet of het die Choriatiki was. Ik zal het de volgende keer wel doen (of fem kan er ook naar kijken natuurlijk, aangezien zij er werkt).

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #248 Gepost op: 10 juni 2006, 23:50:36 »
Heeft iemand de Maza choriatiki wel eens gezien?
Volgens mij hier in Enschede bij de Food Factory.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.230
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #249 Gepost op: 11 juni 2006, 02:59:45 »
Toevallig ben ik er net vanmiddag naar op zoek geweest, ik was nl. bij de AH waar Fem werkt. :) Van Maza hadden ze niet de choriatikisalade en ik heb dus echt geen idee waar ze die nu wel verkopen.
Er was wel een aubergine-tomaatsalade van Sabra en die heb ik toen maar genomen en damn, die is best oké! :D
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #250 Gepost op: 11 juni 2006, 11:27:16 »
Heeft iemand de Maza choriatiki wel eens gezien?
Volgens mij hier in Enschede bij de Food Factory.

tsk. Waarom wel daar in niet in A'dam  >:(
,,,,فلافل

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #251 Gepost op: 11 juni 2006, 11:29:28 »
Heeft iemand de Maza choriatiki wel eens gezien?
Volgens mij hier in Enschede bij de Food Factory.

tsk. Waarom wel daar in niet in A'dam  >:(
Zit niks anders op dan een keer hierheen te komen :P
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #252 Gepost op: 22 juni 2006, 16:27:34 »
Toevallig ben ik er net vanmiddag naar op zoek geweest, ik was nl. bij de AH waar Fem werkt. :) Van Maza hadden ze niet de choriatikisalade en ik heb dus echt geen idee waar ze die nu wel verkopen.
Er was wel een aubergine-tomaatsalade van Sabra en die heb ik toen maar genomen en damn, die is best oké! :D

Ik was vandaag ook in Fems Albert Heijn  :D De mensen achter de kassa daar zijn wel veel aardiger dan midden in de stad zeg. En het was niet eens Fem achter de kassa.
Afijn, ik heb er van Sabra de aubergine-tahina salade genomen en die is lekker Yum  :kwijl:
Overigens ook even naar het schattige Japanse winkeltje geweest, de mensen daar zijn helemaal aardig. Ik heb er 2 soorten pickled groenten gekocht.
« Laatst bewerkt op: 22 juni 2006, 16:28:03 door Selly »
,,,,فلافل

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #253 Gepost op: 22 juni 2006, 16:30:40 »

Ik was vandaag ook in Fems Albert Heijn  :D De mensen achter de kassa daar zijn wel veel aardiger dan midden in de stad zeg.

Zie je wel. Ik vind andere ah's dus heel naar, omdat die mensen daar helemaal niet zo aardig doen. Zelfs niet in Amstelveen.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Algemene vragen over vegetarisme
« Reactie #254 Gepost op: 22 juni 2006, 16:42:43 »
Nou ik weet het niet hoor. Bij fem's AH kreeg ik nul wuppies (terwijl ik heel veel gekocht had) en bij een andere AH twee (terwijl ik net boven de 15 euro zat). Dus!