Heeft er al iemand sushi bij de Wagamama gegeten? Ze hebben binnenkort All you can eat sushi, maar voordat ik daarvoor ga reserveren wil ik weten of er wel iets tussenzit voor ons. Van de namen op het menu word ik niet veel wijzer
Een vriendin (niet vega, maar wel vegaminded) at er laatst, en die vond vooral de bediening heel onhandig: ze moesten op een gegeven moment heel lang wachten omdat de sushibordjes toen op waren en niemand maakte aanstalte die te gaan wassen.
Ik heb laatst gekeken op het menu. Het is niet een enorm groot menu. Er waren wel vegaopties, maar ik denk net aan voor 1, voor 2 veggies vraag ik me af of er genoeg diverse opties zijn, als ik me goed herinner waren de niet-sushi-gerechten (de warme gerechten) allemaal niet vegetarisch.
Volgens mij is het sushimenu niet online, of heb jij het wel online kunnen vinden, want anders kan ik de gerechtnamen wel verklaren voor je.
Is het niet een beter idee om elders onbeperkt sushi te eten als je dat graag wil (Volgens Johannes van Dam zijn Genroku en Kyoto Cafe goed of anders in een keten als Shabu Shabu of Sumo? Ze hebben allemaal hun menu online). Moet het persé onbeperkt zijn, bv Japan Inn is ook niet heel erg duur en die heeft best wat vega opties, ook andere dingen dan sushi.