Ik woon zelf in Middelburg en inmiddels hier en daar wat vegetarisch uit geprobeerd.
Stefano's en Raymondo niet je van het, kom er vaak maar meer voor een drankje. Meestal val je toch weer terug op de geitenkaas met salade. Stefano's is verbouwd, hebben nog steeds die zielige kreeften waar ik dus meerdere keren over klaag (en ik niet alleen), maar ze hebben wel wat mee veggie keuze dan raymondo. De oosterse groentensoep is echter gewoon een groentenboullion blokje met wat groenten, smaalt niet oosters. De tomatensoep zou echt vegetarisch zijn.
In Middelburg iets meer keus. Zanzi-bar (tussen de vriendschap en brooklyn) heeft nogal wat vegetarische tapas (meer dan vlees / vis). Daarnaast hebben ze een mais curry schotel die ik erg lekker vind voor niet achterlijk veel geld.
Er zijn wel wat meer restaurants die best leuke dingen op de kaart hebben staan (Desafinado, Zenc, Panneke) maar dan is het vleesgedeelte voor de niet-vegetariche partner niet zo leuk dus weinig kans om het uit te proberen.
Iets uit het centrum heb je in winkelcentrum Dauwendaele italiaans restaurant Mamma Mia zitten, echt heel leuk en lekker. Zeker voldoende keus voor (lacto) vegetariers.