Ik ben er weer!
Het eten in een all inclusive resort in Turkije is geweldig!
Mits je vlees/vis eet
Ik heb de vakantie doorgebracht op rijst, sla en brood en hier en daar wat warme groenten. Oh en eieren en kaas. Als vegan is je leven volgens mij een hel in Turkije.
We zijn één keer in een restaurant gaan eten. Daar hadden ze wat pizza's en een stoofpotje. Ook hadden ze een pizza vegetarienne, met inktvis
Nou zijn inktvissen geen aantrekkelijke dieren, maar om ze daarom nou onder de planten te rangschikken
Voordeel is wel dat ik errug gezond heb gegeten en me daarom geheel en volledig te buiten kon gaan aan de toetjes :O. Toch een grote troost.
Eerlijk gezegd heb ik me gezien de beperkte keuze maar niet druk gemaakt om de vraag of de rijst wellicht in vleesbouillon was klaargemaakt. Tikje kop-in-het-zand-mentaliteit
, maar ik wilde nog wel een beetje keuze hebben.
Volgens mijn schoonmama hadden ze trouwens op een gegeven moment een 'vegetarische schotel', ook wel bekend staand als gegratineerde groenten.... Volgens haar kon ik ook best het vlees uit de rijst peuteren, dan is het toch vegetarisch
Maar het brood was geweldig.
Conclusie, het is best te overleven, maar eigenlijk niet langer dan een week. Dan wordt het saai!