Vegatopia Forum

Goodbite

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline koekje

  • *****
  • 2.503
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #180 Gepost op: 13 mei 2011, 18:37:28 »
Hij zit idd in de oude SdB, op zo'n pleintje waar je op zich wel met tram 3 of 7 kunt komen (stukje lopen). Ik ben er ook nog niet geweest. Wanneer ben je vrij?
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy

Offline Maartje!

  • Staafmixermeisje. Pur sang.
  • ******
  • 6.752
Re:Goodbite
« Reactie #181 Gepost op: 13 mei 2011, 19:59:38 »
De Westerstraat is geen pleintje, dames!
This is between me and the vegetable!

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Goodbite
« Reactie #182 Gepost op: 13 mei 2011, 21:21:25 »
Hij zit idd in de oude SdB, op zo'n pleintje waar je op zich wel met tram 3 of 7 kunt komen (stukje lopen). Ik ben er ook nog niet geweest. Wanneer ben je vrij?

Morgen, maar ik moet inkopen doen en het niet te gek maken, want zondag draai ik ook weer een dag van 12 uur in gezellige omstandigheden. Als ik zaterdag de 21e niet op expeditie naar het Noorden ga, zullen we dan eens een poging wagen? En als je er klaar voor bent, natuurlijk ook de minirestauranttour. Kan woe de 25e ook trouwens volgens mij (examen is nog niet ingepland, dus even onder voorbehoud).

Oh wacht, ik ken deze SoB en daar kom je niet zo makkelijk met het ov hoor. Het ligt in de hoek van de Noordermarkt, zeg maar. Ik ga morgen wel naar die markt denk ik, anders wordt het de 21e. Dan kan ik ook gelijk even loeren naar het assortiment. Als je toch in de Westerstraat bent, Delicious foods (kan de naam verkeerd hebben) is ook leuk om even rond te snuffelen.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline koekje

  • *****
  • 2.503
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #183 Gepost op: 14 mei 2011, 00:06:51 »
Ik denk dat het beter is dat we het even vooruit schuiven, de roosters komen zo te zien niet overeen.
Bij de Jumbo in BoZ staan er vaak (bijna altijd als ik er ben) van die mevrouwen in een soort kraampje om dingen te laten proeven. Als dat ook bij de Jumbo in de Jordaan is, zou het wel leuk zijn als we een keer op zo'n dag gaan. En dan hopen dat ze het volledige GB-assortiment laten proeven, kunnen we alles gelijk uittesten.
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Goodbite
« Reactie #184 Gepost op: 14 mei 2011, 01:52:12 »
De Dirk op Mercatorplein heeft ook regelmatig proeverijen hoorde ik trouwens. Daar kun je wel makkelijk met het ov komen. Ik acht de kans niet zo groot op een proeverij van Gb als we daar zijn. Aan de andere kant kunnen we sowieso beter en lekkerder thuis ermee experimenteren ;). Of we solliciteren als proefmevrouw en laten ons sponsoren door Gb :P. Bij Delicious Foods val ik wel iedere keer met mijn neus in de boter trouwens. Pasta met olijfblad, speltpasta, pesto, brood. Er is altijd wel wat te proeven als ik daar langs kom (niet dat dit heel regelmatig is overigens).

Dan schuiven we het maar even vooruit inderdaad...
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Goodbite
« Reactie #185 Gepost op: 16 mei 2011, 05:34:16 »
Ik hoorde laatst van iemand dat Jumbo geen GB heeft. Mogelijk verschilt het per Jumbo?
@Bast: die C1000 heeft ook Veggiemaster/Veggietrend of het spul heet tegenwoorden geloof ik anders (overgenomen) de kip zonder kipstukjes zijn lekker en de kleine hamburgertjes ook.
,,,,فلافل

Offline Nevyn

  • *****
  • 1.426
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #186 Gepost op: 19 mei 2011, 07:51:50 »
Ik lees op internet dat Goodbite kroketten maakt voor 2 SdB's en een Jumbo in Noord-NL. En dat Goodbite een C1000 logo krijgt,  C1000-vleesvervangers-onder-huismerk

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #187 Gepost op: 19 mei 2011, 11:04:19 »
Ik hoorde laatst van iemand dat Jumbo geen GB heeft. Mogelijk verschilt het per Jumbo?
@Bast: die C1000 heeft ook Veggiemaster/Veggietrend of het spul heet tegenwoorden geloof ik anders (overgenomen) de kip zonder kipstukjes zijn lekker en de kleine hamburgertjes ook.

bij ons hebben ze idd geen goodbite, ga er wel eens naar vragen.
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #188 Gepost op: 19 mei 2011, 12:31:51 »
Ik lees op internet dat Goodbite kroketten maakt voor 2 SdB's en een Jumbo in Noord-NL. En dat Goodbite een C1000 logo krijgt,  C1000-vleesvervangers-onder-huismerk

Waarom wel daar en niet in de rest van NL?!

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Goodbite
« Reactie #189 Gepost op: 01 juli 2011, 16:40:05 »

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Goodbite
« Reactie #190 Gepost op: 24 juli 2011, 20:17:47 »
Leuk om te horen van het gebruik van de vrije uitloop eiren. Ik hoop dat meerdere bedrijven overstappen. Of in elkgeval dat eiren met code 2 en 3 verboden wordt en langzamerhand alleen met code 0 is toegestaan.

Deze producten vind ik ook erg lkkr:
GoodBite Spiesjes

Ik hoop dat ze snel met nieuwe producten komen.

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Goodbite
« Reactie #191 Gepost op: 19 september 2012, 18:25:24 »
Citaat
GoodBite in de toekomst    
   
''Wat gaat er gebeuren met GoodBite nu C1000 is overgenomen door Jumbo?''
 
Een terechte en bij ons veelgehoorde vraag nu al enkele C1000 winkels zijn omgebouwd naar Jumbo, AH of COOP. Sommige van u zijn dan ook al niet meer in de gelegenheid om onze GoodBite vleesvervangers in hun eigen winkel te kopen.
 
Wij zouden het uiteraard erg jammer vinden wanneer u in de supermarkten geen GoodBite vleesvervangers meer zou kunnen verkrijgen.
 
Indien u dit ook jammer zou vinden en graag GoodBite wilt blijven eten, dan zou u een bericht kunnen sturen aan Jumbo om te vragen of men GoodBite vleesvervangers in het assortiment op wil nemen. Nummer drie van Jumbo's 7 zekerheden is immers dat men producten die men niet heeft, en die u wel graag zou willen hebben, voor u regelt.
 
Jumbo bepaalt hoe haar vleesvervangersschap eruit ziet en hier zijn wij als producent grotendeels van afhankelijk.
 
Kent u nog meer GoodBite liefhebbers? Stuur dit dan gerust aan hen door. Hieronder vindt u een bericht dat u kunt gebruiken maar u kunt natuurlijk ook zelf een bericht schrijven. Laat een bericht achter voor Jumbo door hier te klikken en geef aan dat u graag zou zien dat Jumbo de GoodBite vleesvervangers in haar schap op zou nemen en waarom.
 
We willen u hartelijk bedanken voor uw hulp en uw trouw aan ons merk.
 
Verzoek voor opname GoodBite vleesvervangers in Jumbo assortiment
 
Geachte heer/ mevrouw,
 
Al jarenlang koop ik bij C1000 de vleesvervangers van GoodBite. Na de overname van C1000 door Jumbo zou ik graag deze producten blijven kopen. Mijn verzoek is daarom ook of Jumbo de producten van GoodBite in haar assortiment op wil nemen.
 
Naar mijn mening biedt GoodBite kwalitatief goede vleesvervangers en heeft het als merk een divers assortiment waarin standaard producten als hamburgers, schnitzels en snacks worden gecombineerd met unieke producten als het vers gehakt, de notenburger en spiesjes.
 
Jumbo staat erom bekend haar klanten tegemoet te komen en ik hoop dan ook dat ik binnenkort de GoodBite vleesvervangers in uw winkels kan verkrijgen.
 
Met vriendelijke groet,

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Goodbite
« Reactie #192 Gepost op: 18 oktober 2012, 16:04:49 »
Ik zag vandaag enkele producten van Goodbite in de Hema liggen in Amsterdam.
(balletjes, burger en javaanse schijf)
De prijzen liggen tussen de €2 - €2,50

Ik hoop dat de Hema of andere supermarkten een uitgebreidere assortiment aanbieden van Goodbite.

Re:Goodbite
« Reactie #193 Gepost op: 18 oktober 2012, 17:03:58 »
Weet iemand of er ook goodbite producten ergens in purmerend te koop zijn???

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Goodbite
« Reactie #194 Gepost op: 18 oktober 2012, 17:20:39 »
Weet iemand of er ook goodbite producten ergens in purmerend te koop zijn???

Je kan je Hema proberen in Purmerend. Maar mijn gevoeld zegt dat hema geen uitgebruide assortiment heeft van Goodbite.
Weeshuissteeg 19

En jouw C1000 (voor zover het nog niet in een Jumbo is veranderd)
Gildeplein 58

Re:Goodbite
« Reactie #195 Gepost op: 19 oktober 2012, 17:42:18 »
Thx voorje tip vandaag gelijk gebruik van gemaakt en naar de c1000 gegaan!
gelijk 3 producten ingeslagen!!

- Champignon schnitzelss (schnitzles met een champignon ragout erin)
- Kaasburgers
- Javaanse schrijf


heb ik daar goeie/lekkere kopen aan  ;D??

Re:Goodbite
« Reactie #196 Gepost op: 29 oktober 2012, 18:41:41 »
zo vanmorgen de champignon schniztels uit  devriezer gehaald zo klaarmaken, ben benieuwd!!

Re:Goodbite
« Reactie #197 Gepost op: 05 november 2012, 17:52:11 »
zo vanmorgen de champignon schniztels uit  devriezer gehaald zo klaarmaken, ben benieuwd!!

waserg smakelijk!!

wat zijn jullie ervaringen met goodbite?? welke vinden jullie wel/niet lekker?

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Goodbite
« Reactie #198 Gepost op: 06 november 2012, 19:32:06 »
zo vanmorgen de champignon schniztels uit  devriezer gehaald zo klaarmaken, ben benieuwd!!

waserg smakelijk!!

wat zijn jullie ervaringen met goodbite?? welke vinden jullie wel/niet lekker?

Ik vind de chili- en kaasburger erg lekker.
,,,,فلافل

Re:Goodbite
« Reactie #199 Gepost op: 07 november 2012, 18:40:33 »
zo vanmorgen de champignon schniztels uit  devriezer gehaald zo klaarmaken, ben benieuwd!!

waserg smakelijk!!

wat zijn jullie ervaringen met goodbite?? welke vinden jullie wel/niet lekker?

Ik vind de chili- en kaasburger erg lekker.

oooh die chili ken ik niet, koop je die ook bij de c1000?? mijne heeft die helaas niet