Ik vond vandaag een ''klompje'' in mijn vega kroket aan wat wel heel erg op vlees leek (draadjes structuur) Ik heb hem maar laten staan en bedacht dat ik de fabrikant even om uitleg ga vragen. Dat heb ik dan ook middels de contact pagina van
www.goodbite.nl gedaan. Ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte, of is er al iemand die
iets soortgelijks heeft meegemaakt? Hieronder volgt een kopie van de vraag aan Good Bite:
*Hallo, Ik had vandaag het genoegen de vegetarische kroket te proeven en ik moet zeggen, die is erg lekker. Ik vond daarin echter een ''klompje'' wat qua kleur en structuur verdacht veel op vlees lijkt. Omdat ik strikt vegetarisch ben wil ik dan ook graag weten wat dit stukje is. Ik kon op de ingredienten-lijst niets vinden wat een soortgelijke structuur zou vertonen. Letterlijk staat op de verpakking ''smakelijk vegetarisch'' maar houdt dit dan ook in dat hier absoluut geen dierlijke (bij) producten in zitten? (bv door vleesproducten die evt. in hetzelfde bedrijf verwerkt worden) Graag had ik een duidelijk antwoord terug zodat er geen misvattingen kunnen zijn.
mvrgr, J. van der Heiden.