Ik weet het niet, maar misschien kun je de pure variant proberen? Misschien dat het daar niet in zit? Of bij de natuurwinkel?Trouwens, weipoeder is wel vegetarisch..
Chocoreale is wel ok.en lekker.
ps, en gewoon in de groenwinkel te krijgen, niet goedkoop bij de weej. ik geloof +/- 2.30 eurie.
Citaat van: Ruurdje op 05 april 2006, 21:46:56Ik weet het niet, maar misschien kun je de pure variant proberen? Misschien dat het daar niet in zit? Of bij de natuurwinkel?Trouwens, weipoeder is wel vegetarisch..dat is melk die van stremsel afkomt ofzo iets. er kan toch stremsle in die melk zitten
Ok, heb 't gecheckt van een paar dingen.. in de melkhagelslag zit wél weipoeder, maar in de pure niet. Er zit wel "aroma" in en ik weet niet wat dat is, maar ik denk dat het wel vega is..
Citaat van: Ruurdje op 15 april 2006, 23:17:00Ok, heb 't gecheckt van een paar dingen.. in de melkhagelslag zit wél weipoeder, maar in de pure niet. Er zit wel "aroma" in en ik weet niet wat dat is, maar ik denk dat het wel vega is..Ik geloof dat er best ook melkhagelslag bestaat zonder weipoeder. Die van de Ruyter dacht ik.