Vegatopia Forum

Hagelslag

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Carlijn

Hagelslag
« Gepost op: 05 april 2006, 21:43:47 »
Ik ben een hele erge fan van hagelslag en dat was mijn dagelijkse beleg. In 1x staat op de verpakking van Venz dat er weipoeder in zat. Ik boos gebeld en hun vaag beantwoord  >:( Toen ging ik over op de ruijter, ik hun bellen of er weipoeder in die hagelslag zat en ze klonk heel aardig en ging het voor me navragen en zou me terugbellen. Ze heeft nooit meer gebeld..

weten jullie hagelslag waar zeker te weten geen weipoeder in zit?

bij voorbaat dank

Ruurdje

Re:Hagelslag
« Reactie #1 Gepost op: 05 april 2006, 21:46:56 »
Ik weet het niet, maar misschien kun je de pure variant proberen? Misschien dat het daar niet in zit? Of bij de natuurwinkel?

Trouwens, weipoeder is wel vegetarisch..
« Laatst bewerkt op: 05 april 2006, 21:47:15 door Ruurdje »

Carlijn

Re:Hagelslag
« Reactie #2 Gepost op: 05 april 2006, 21:48:34 »
Ik weet het niet, maar misschien kun je de pure variant proberen? Misschien dat het daar niet in zit? Of bij de natuurwinkel?

Trouwens, weipoeder is wel vegetarisch..

dat is melk die van stremsel afkomt ofzo iets. er kan toch stremsle in die melk zitten

Migrator

Re:Hagelslag
« Reactie #3 Gepost op: 05 april 2006, 21:49:11 »
Chocoreale is wel ok.

en lekker. :hungry:

Carlijn

Re:Hagelslag
« Reactie #4 Gepost op: 05 april 2006, 21:49:43 »

Migrator

Re:Hagelslag
« Reactie #5 Gepost op: 05 april 2006, 21:52:15 »
ps, en gewoon in de groenwinkel te krijgen, niet goedkoop bij de weej.
 :-\ ik geloof +/- 2.30 eurie.

Carlijn

Re:Hagelslag
« Reactie #6 Gepost op: 05 april 2006, 21:55:33 »
ps, en gewoon in de groenwinkel te krijgen, niet goedkoop bij de weej.
 :-\ ik geloof +/- 2.30 eurie.
inderdaad best prijzig

Migrator

Re:Hagelslag
« Reactie #7 Gepost op: 05 april 2006, 23:51:48 »
Het fijne is weer wel dat ze ook heeel erg lekkere Chocopasta hebben. :) Als je dat al lekker vindt natuurlijk.

smikkeltje

Re:Hagelslag
« Reactie #8 Gepost op: 10 april 2006, 17:46:49 »
ik koop altijd van die hele pure chocoladehagelslag, ik geloof van de ruijter, in kleine pakjes (ook wel een beetje duur). maar daar zit volgens mij geen zooi in.

Ruurdje

Re:Hagelslag
« Reactie #9 Gepost op: 11 april 2006, 09:42:56 »
Ik weet het niet, maar misschien kun je de pure variant proberen? Misschien dat het daar niet in zit? Of bij de natuurwinkel?

Trouwens, weipoeder is wel vegetarisch..

dat is melk die van stremsel afkomt ofzo iets. er kan toch stremsle in die melk zitten

Hmm.. zover had ik nog niet door geredeneerd.. maar je hebt gelijk. Pfft.. er zit in zóóveel producten weipoeder.. ik denk dat ik gek wordt als ik daar op ga letten..

Maarja, als ik weer 'ns het broodbeleg moet vullen dan ga ik de verpakkingen wel ff checken :)

Ruurdje

Re:Hagelslag
« Reactie #10 Gepost op: 15 april 2006, 23:17:00 »
Ok, heb 't gecheckt van een paar dingen.. in de melkhagelslag zit wél weipoeder, maar in de pure niet. Er zit wel "aroma" in en ik weet niet wat dat is, maar ik denk dat het wel vega is..

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.230
Re:Hagelslag
« Reactie #11 Gepost op: 16 april 2006, 10:07:31 »
Ok, heb 't gecheckt van een paar dingen.. in de melkhagelslag zit wél weipoeder, maar in de pure niet. Er zit wel "aroma" in en ik weet niet wat dat is, maar ik denk dat het wel vega is..
Ik geloof dat er best ook melkhagelslag bestaat zonder weipoeder. Die van de Ruyter dacht ik.
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Ruurdje

Re:Hagelslag
« Reactie #12 Gepost op: 26 april 2006, 21:20:20 »
Ok, heb 't gecheckt van een paar dingen.. in de melkhagelslag zit wél weipoeder, maar in de pure niet. Er zit wel "aroma" in en ik weet niet wat dat is, maar ik denk dat het wel vega is..
Ik geloof dat er best ook melkhagelslag bestaat zonder weipoeder. Die van de Ruyter dacht ik.

Ik heb 't afgelopen week gecheckt (handig.. werk.. :P)
En in de Ruyter (melk) zit GEEN weipoeder maar wel melkpoeder.

Offline Wildflower

  • ***
  • 114
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hagelslag
« Reactie #13 Gepost op: 26 april 2006, 22:31:38 »
Ik heb nu de pure hagelslag van FairTrade in huis. Voor zover ik weet helemaal vega. Bovendien smaakt 'ie meer naar melk dan naar puur, dus is 'tie niet te sterk.
"If I could make everyone
in the world see one film,
I'd make them see EARTHLINGS"
~Peter Singer ~